Θέμα: εξατμιση??
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 06-04-09, 23:17
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Το καταλαβαινω αυτο που λες, απλα ελεγα μηπως επειδη θα ειναι σχεδον ολη αλλαγμενη η εξατμιση μην τυχον λογω θορυβου και (παραπανω?)καυσαεριων μου την ελεγαν....κι αντε τον θορυβο με μια ταπα θα τον χαμηλωσω για να παω κτεο...αλλα τα καυσαερια αν βγουν ανεβασμενα????Βεβαια με τα παραπανω ποστ καλυψατε την αγνοια μου...γιατι οι μισοι μου λενε οτι με αυτη την εξατμιση και με αλλο καταλυτη δεν περναω,πρεπει να ναι εντελως μαμα το αμαξι....και οι αλλοι μισοι το αντιθετο...
Και στο ιδιωτικο κτεο πριν βαλω την εξατμιση ρωτησα και μου παν οτι θα μου το περασουν αν και μου τα μασουσαν λιγο κτλ....ελπιζω να μην αλλαξουν τροπαριο οταν το παω...

Υ.Γ οταν βαζεις εξατμιση και φιλτρο χωρις προγραμμα μετατοπιζεις την ισχυ χαμηλοτερα δηλαδη (χρησιμοπιωντας υποθετικα νουμερα) το μοτερ ανεβαζει 0,3 ροπη παραπανω και 4-5 αλογα συν στις χαμηλομεσαιες και ψηλα,σε μεγιστη ιπποδυναμη ,μπορει να παρει 1-2 αλογα,μπορει κ καθολου αλλα να τα αποδωσει ,οχι στις 6000σ.α.λ αλλα στις 5500σ.α.λ...αυτο σημαινει οτι το αμαξι ειναι πιο βολικο ,δεν χρειαζεται να το σκισεις για να παρεις την μεγιστη δυναμη,και στο μπαμ κερδιζεις αισθητα σε επιταχυνση....απο κει και περα εκτος κι αν κανεις κοντρα,δεν υπαρχει λογος να κυνηγας τον κοφτη με τεταρτη,δεν εχει νοημα οταν το αμαξι φορτωνει δυνατα μεχρι τις π.χ 5500..

Υ.Γ2 http://www.youtube.com/watch?v=OIwsS1Earus

Η πολυσηζητημενη εξατμιση....εκει ειμαστε σε μια αλανα,δεν υπαρχει αντηχεια....οταν το αμαξι εχει φορτια κανει πιο εντονο θορυβο...με νεκρα δεν ακουγεται οσο ακουγεται οταν εχω καποια ταχυτητα στο σαζμαν και επιταχυνω
Απάντηση με παράθεση