Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 05-04-09, 20:06
Το avatar του χρήστη TOYOROSPY
TOYOROSPY Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-03-2009
Μοντέλο: Celica AT180
Περιοχή: Λαρισα
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
TOYOROSPY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
τα σχέδια είναι από την μαμά ΕΕ111? την στρογγυλοφάναρη??? έχεις κάπου τα χρώματα της φύσας του κομπρέσορα? δλδ το κάθε χρώμα τι είναι? εμένα όπως είναι τώρα αυτό που κάνει είναι να παίρνει μπρος ο κομπρέσορας με το που ανοίγω τον διακόπτη ανεμιστήρα, ενώ κανονικά θα έπρεπε να παίρνει με του a/c και δεν ανεβάζει στροφές αντίθετα τις ρίχνει με 150-200rpm με αποτέλεσμα το μοτερ να είναι ψόφιο όταν δουλεύει το a/c. Πρέπει να έχω ανεβάσει το ρελαντί στις 1100-1200rpm για να πέφτει μετά εκεί που πάει και να είναι οκ. Αλλιώς μου πάει τόσο χαμηλά που στις εκκινήσεις πχ από φανάρια ή σε παρκαρίσματα μερικές φορές μου σβήνει. Είναι άλλα 2 παιδιά με ίδιο πρόβλημα, ο ένας που έγραψε αυτό το topic, αλλά δεν ξέρω τι έκαναν τελικά.


Βαλβιδα για να ανεβαζει το ρελαντι οταν πατας το A/C δεν εχει ???????


Ποιος στο συνδεσε ρε φιλαρακι ???

Κατεβα λαρισα να δεις πως ειναι οι μετατρωπες
Απάντηση με παράθεση