αν τοποθετήσεις πλεξούδα από μαυροκάπακο είναι πολύ εύκολο να δουλέψει το ασημί με εγκέφαλο μαυροκάπακο.
Δεύτερο σε δυσκολία έρχεται αν χρησιμοποιήσεις πλεξούδα από αυτόματο ασημοκάπακο και
ακόμη δυσκολότερο είναι αν χρησιμοποιήσεις πλεξούδα από μη αυτόματο ασημοκάπακο.
Με όποιο τρόπο και να το κάνεις θα δεις το ασημί δυνατό στα χαμηλά.
Στις 3500στροφές κλωτσάει περισσότερο από τις 5000στρ. γενικότερα όμως να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να στροφάρει περισσότερο από 7800. πρόσεξε! όχι να πάει καλύτερα αλλα δεν θα στροφάρει πάνω από τις 7800. ακούγετε από τον κινητήρα ένας ήχος σαν φλόγιστρο που κατά τη γνώμη μου δεν κλείνουν οι βαλβίδες εισαγωγής εκεί ψηλά. τώρα αν ψαχτείς με ελατήρια ίσως γίνει κάτι. επίσης χρειάζεται αισθητήρα λ και αισθητήρα map, αλλά κάνουν και απο 4afe
|