Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 30-03-09, 18:36
Το avatar του χρήστη harbov
harbov Offline:
 
Εγγραφή: 11-01-2009
Μοντέλο: Corolla G6 '99
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 738
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
harbov είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βασικα ο Coulthard δεν ετρεξε και ποτε του καλυτερα νομιζω οτι του αρμοζει το οδηγησε μονοθεσια. Ακομα και με την McLaren οταν αυτη ηταν απλα αχτυπητη δεν εκανε κατι σημαντικο π.χ. στο Monaco το 98 ειχε μεινει τον μισο αγωνα πισω απο την Arrows τοτε ειχαν πει οτι καλυτερα να το ειχε ριξει στην πισινα το μονοθεσιο παρα να συνεχιζει ετσι (τελικα εμεινε απο κινητηρα).

Οσο για τον Bruno καλυτερα που εμεινε εκει αφου δεν ηρθε στην F1 σαν οδηγος ειναι πιο πολλες οι εμπειριες που αποκτας εχοντας αγωνιστικα χλμ παρα σαν δοκιμαστης ειδικα φετος που δεν θα κανουν δοκιμες εξελιξεις.

Οι McLaren και η Ferrari ειναι λογικο να ηταν πισω σε αυτο το σημειο του πρωταθληματος εφοσον μεχρι και την Βραζιλια εξελισαν ακομα μερη του περσινου μονοθεσιου. Τωρα γιατι ειχαν τοσο μεγαλο προβλημα οι McLaren σε σχεση με τους αλλους? αναρωτιεμαι μηπως καποιοι δεν κανουν καλα τη δουλεια τους στην εξελιξη των μονοθεσιων και ξερουν μονο να παιζουν playstation και να μαθαινουν τις πιστες?

Ουτε εγω ξερω για την αεροδυναμικη συραγγα, παντως αν δεν επιτρεπεται μονο καποιος με πολλη πειρα μπορει να φερει αποτελεσματα (π.χ. Adrian Newey) Και σιγουρα ο πισω διαχυτης το πολυ που μπορει να προσφερει ειναι 0,5 sec το γυρο.

Λογικο να συμπαθεις τους Βραζιλιανους και σαν οδηγους (βλεπε το θεο) και σαν θεατες μονο αυτοι θα μπορουσαν να πανηγυρισουν την pole του Massa στη Βραζιλια λες και μπηκε γκολ στον τελικο του mundial.
Απάντηση με παράθεση