αναμεσα στο καπελοτο και την βαλβιδα μπαινει με πιεση το λαδι και ετσι λεμε οτι εχουμε υδραυλικες αυτορυθμιζομενες βαλβιδες γιατι η πιεση του λαδιου εκει μεσα αλλαζει το ανοιγμα της βαλβιδας.
στους vti κινητηρες απλα οταν ερχεται το λαδι απο την αντλια λαδιου και ανεβαινει στην κεφαλη του μοτερ περναει απο την βαλβιδα vti και εκει αλλαζει την πιεση του λαδιου με αποτελεσμα να εχουμε διαφορετικο ανοιγμα βαλβιδων εφοσον περναμε καποιες στροφες στον κινητηρα και αλλαζει θεση η βαλβιδα vti (variable tuning intelingence)
και αν λυσετε ενα κινητηρα 4AGE και ενα 4AFE ή 4EFE και παρετε τις βαλβιδες στο χερι ή δειτε το σχεδιο τους θα δειτε οτι ειναι ολοιδιες και το μονο που αλλαζει ειναι το μεγεθος.
επισης αυτο με το λαδι εξασφαλιζει πιο ωραια και ομαλοτερη λειτουργια κινητηρα.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|