Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 26-03-09, 12:01
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα διόδια όμως δεν λείπουν....

Πιστευω αυτό είναι που καίει τους περισσότερους, γιατί από τη μια να ονομαζεις ένα δρόμο "κλειστό αυτοκινητόδρομο" και την ίδια στιγμη να υπάρχει μια ταμπέλα με όριο τα 50 χλμ/ω (?)
Άκη, όταν κατασκευάστηκαν αυτοί οι δρόμοι, θεωρούνταν κλειστοί αυτοκινητόδρομοι της εποχής... Η Ν.Ε.Ο. Πατρών - Αθηνών ήταν ο πρώτος κλειστός αυτοκινητόδρομος που κατασκευάστηκε ποτέ στην Ελλάδα. Πάνω σε αυτό πατάει τόσο το κράτος, όσο και οι συμφωνίες που έχει κάνει με τις κοινοπραξίες που έχουν αναλάβει τους μεγάλους οδικούς άξονες και ταυτόχρονα και την εκμετάλλευση των διοδίων, για να δικαιολογίσουν την είσπραξη διοδίων. Δε νομίζω να είναι συχνά τα φαινόμενα ύπαρξης χαμηλών και αδικαιολόγητων ορίων ταχύτητας στους νέους αυτοκινητόδρομους, όσοι έχουν φτιαχθεί τέλος πάντων... Όλα αυτά τα φαινόμενα υπάρχουν κυρίως στις εθνικές οδούς (πρώην αυτοκινητόδρομους)... Και όλα αυτά είναι στις περισσότερες φορές ξεχασμένα όρια, που κανένας δεν μπήκε στον κόπο να τα αφαιρέσει. Ακόμα και στις περιπτώσεις των συντηρήσεων αυτών των εθνικών δρόμων κανένας αρμόδιος φορέας δεν μπαίνει στον κόπο να επανεξετάσει την χρησιμότητα των προηγούμενων πινακίδων και απλά προχωρά στην απλή αντικατάστασή τους λόγω φθοράς...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση