ωραία αυτό που λές ισχύει στο μοτερ 4Ε-FE (το μαμα της ΕΕ111) όπως όντως φαίνεται στην φωτο που έβαλα παραπάνω. Στον 4E-FTE όπως που τις ρίχνει στην εισαγωγή της τουμπίνας και τα κάνει όλα να μπιχλιάζουν ποιός ο λόγος? αν δεις και τις φωτος αυτές καλά θα καταλάβεις τι λέω. Ωστόσο το σωληνάκι που λες με το αντεπίστροφο και εγώ νόμιζα πως είναι όπως το λές αλλά πως εξηγείτε ότι που μου έσπασε το αντεπίστροφο και το έβαλα σκέτο μετά από λίγα χλμ που πέρναγε όλα τα λάδια από το καπάκι του κινητήρα στην πολλαπλή εισαγωγή και τα έκαιγε??? άσε πόσο λάδι συμπλήρωσα μετά! αφού όπως το λές λειτουργεί ανάποδα, το αντεπίστροφο γιατί υπάρχει? για να μην πάνε οι αναθυμιάσεις στην πολλαπλή ή για να μην γυρίζουν πίσω στο καπάκι? αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.
|