το 1 σωληνάκι τροφοδοτεί στο καπάκι καθαρό αέρα από το φιλτροκούτι ώστε να μη δημιουργείται κενό στο χώρο των εκκεντροφόρων. το άλλο σωληνάκι μεταφέρει τις αναθυμιάσεις από το καπάκι μέσω ανεπίστροφου σττην εισαγωγή. Πάντα υπάρχει λιγότερη υποπίεση πριν την πεταλούδα οπότε μέρος του φιλτραρισμένου αέρα κινείτε από τον πρώτο αεραγωγό προς το καπάκι και με τις αναθυμιάσεις μέσω του 2 αγωγού καταλήγουν στην εισαγωγή μετά την πεταλούδα. θεωρητικά καίγονται στο θάλαμο καύσης και δε μολύνουν το περιβάλλον. ο καταλύτης λόγο μεγάλης θερμοκρασίας καίει σε ένα κινητήρα καλής κατάστασης όλα τα κατάλοιπα.
Σε περίπτωση που έχουμε ανάφλεξη μίγματος νωρίτερα από τον προβλεπόμενο χρόνο και οι βαλβίδες εισαγωγής είναι ακόμη ανοιχτές τότε η πίεση μετά την πεταλούδα αυξάνεται μέχρι ο επόμενος κύλινδρος να αναρροφήσει μείγμα. Έτσι για να μη σου πετάξει τις αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι το ανεπίστροφο σφραγίζει την ανάποδη διαδρομή των αναθυμιάσεων.
|