Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 21-03-09, 21:43
Το avatar του χρήστη vagos333
vagos333 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 18-12-2006
Μοντέλο: E12 f/l 1.6
Περιοχή: Larissa
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 120
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
vagos333 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Για της μπαταρίες ανοιχτού τύπου ακολουθούμε την εξής διαδικασία :
Όταν έχουμε αρχική φόρτιση δίνουμε το 5% της χωρητικότητας σε αμπερωρια παράδειγμα για μπαταριά 50 ΑΗ 2,5 Α
Όταν έχουμε επαναφορτηση δίνουμε 10% της χωρητικότητας σε αμπερωρια
παράδειγμα για μπαταριά 50ΑΗ 5 Α
Αν δεν υπάρχει αυτή η επιλογή προσπαθούμε να ρυθμίσουμε τα Α με την αυξομείωση των Volt ΟΧΙ όμως πιο πάνω από 13,7 V
Αν δεν έχουμε ούτε αυτή την επιλογή τότε παίρνει όσο θέλει μόνη της.

ΟΣΟ για τον χρόνο φόρτισης χρησιμοποιούμαι ένα όργανο που λέγεται πυκνόμετρο (μετράει την πυκνότητά του Θεϊκού Οξέος)μια μπαταριά φορτισμένη έχει πυκνότητα 1270-1280 .

Τώρα για να είναι φορτισμένη μια μπαταρία πρέπει σε 3 διαφορετικές μετρήσεις κάθε μια ώρα η πυκνότητα να παραμένει σταθερή.

Πρακτικά αυτό γίνεται σε ένα εικοσιτετράωρο.

ΟΣΟ για της μπαταρίες κλειστού τύπου και τύπου gel ισχύουν άλλοι κανόνες που αν θέλετε μπορώ να σας τους περιγράψω
__________________
corolla 1.6 f/l 3ZZ-FE MADE IN SB

http://VaggelisTsogas.gr/
Απάντηση με παράθεση