Ακριβώς όπως τα λέτε. Η πρώτη εντύπωση ήταν ή μπουζί ή πολλαπλασιαστής. Αλλά κι εγώ δεν περίμενα να είναι τρεις. Όταν ρώτησα γιατί και οι τρεις μαζί η απάντηση ήταν ότι αν χαλάσει ο ένας συνήθως τα τινάζουν και οι υπόλοιποι.
Λοιπόν, οι πολλαπλασιαστές χαλάνε ως εξής:
1. Από υπερθέρμανση κυλίνδρου (τότε μάλλον όχι όλοι μαζί όπως λένε)
2. Από βραχυκυκλωμένο μπουζί (το έχω δει σε PUNTO GT να τον καίει εις διπλούν).
3. Από πρόβλημα στην πλεξούδα (το οποίο βέβαια θα φαινόταν και αλλού).
4. Από βραχυκύκλωμα πολλαπλασιαστή (έντονη εναπόθεση υγρού πάνω από τις φύσες).
5. Από καθαρή τύχη τερματισμού χρόνου λειτουργίας του προϊόντος.
Οι άνθρωποι της ΤΟΥΟΤΑ μου είπαν ότι δυστυχώς βλέπουν μόνο το πρώτο πρόβλημα από τον εγκέφαλο που είναι πολλαπλασιαστές. Οπότε οτιδήποτε άλλο πίσω από αυτό μπορεί να το ξαναπροκαλέσει. Φυσικά άλλαξαν και τον τέταρτο πολλαπλασιαστή που συνέχιζε να δουλεύει.
Μέχρι τώρα δεν έχω θέμα εκτός από μια μικρή υστέρηση σε σχέση με πριν η οποία μάλλον οφείλεται στο ότι 3 στους 4 κυλίνδρους ήταν off και έμπαζαν κάπνα και άκαφτη βενζίνη. Σήμερα λόγω άδειων δρόμων το δοκίμασα και είναι αρκετά καλύτερα.
Η τιμή έφτασε στα 348€..... αρκετά ακριβά αν σκεφτεί κανείς ότι στα αυτοκίνητα με παράπλευρο πολλαπλασιαστή (όχι 4 στις φύσες) κάνει γύρω στα 150-170€.
|