Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Δλδ μπορει σε στροφαλο να βλεπεις μεγαλη διαφορά αλλα να εχεις μεγαλες απωλειες οποτε ουσιαστικα στη ρόδα να πηγαινεις ελαφρως καλυτερα απο μαμα...
|
Χωρίς να είμαι καλός γνώστης των τεχνικών θεμάτων, τι μπορεί να αλλάξει στις απώλειες ενός αυτοκινήτου μετά από μία μετατροπή στον κινητήρα του; Εάν για παράδειγμα οι απώλειες ως μαμά κατασκευή είναι 25%, και από 100 άλογα στον στρόφαλο έχω στην πραγματικότητα 75 άλογα στον τροχό, δεν βρίσκω καμία αιτία η σχέση αυτή να αλλάξει δραματικά κάνοντας τον υπερκυβισμό... Να φτάσω δηλαδή με υπερκυβισμό τα 150 άλογα στο στρόφαλο και στον τροχό να έχω 85; Τι μπορεί να προκαλέσει τέτοια μεταβολή στις απώλειες της μετάδοσης στους τροχούς;
Σωτήρη, το ξέρω ότι ρωτάς για αυτούς τους λόγους που λες, απλά η κουβέντα που κάνω είναι τελείως φιλοσοφική...