Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #52  
Παλιά 18-03-09, 14:40
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Δλδ μπορει σε στροφαλο να βλεπεις μεγαλη διαφορά αλλα να εχεις μεγαλες απωλειες οποτε ουσιαστικα στη ρόδα να πηγαινεις ελαφρως καλυτερα απο μαμα...
Χωρίς να είμαι καλός γνώστης των τεχνικών θεμάτων, τι μπορεί να αλλάξει στις απώλειες ενός αυτοκινήτου μετά από μία μετατροπή στον κινητήρα του; Εάν για παράδειγμα οι απώλειες ως μαμά κατασκευή είναι 25%, και από 100 άλογα στον στρόφαλο έχω στην πραγματικότητα 75 άλογα στον τροχό, δεν βρίσκω καμία αιτία η σχέση αυτή να αλλάξει δραματικά κάνοντας τον υπερκυβισμό... Να φτάσω δηλαδή με υπερκυβισμό τα 150 άλογα στο στρόφαλο και στον τροχό να έχω 85; Τι μπορεί να προκαλέσει τέτοια μεταβολή στις απώλειες της μετάδοσης στους τροχούς;

Σωτήρη, το ξέρω ότι ρωτάς για αυτούς τους λόγους που λες, απλά η κουβέντα που κάνω είναι τελείως φιλοσοφική...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση