Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 16-03-09, 19:17
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
400 ευρώ ξέρω ότι το πουλάνε της G6 αλλά για αλλαγή 90 ευρώ μου φαίνονται λίγα. Μόνο οι βαλβολίνες πάνε κανά 30αρι ευρώ. Υπόψην ότι αν κατεβάσεις σασμαν και έχεις και φαγωμένο δίσκο πας και για δισκο-πλατο-ρουλεμαν, εκτός αν είναι μια χαρά. εμένα που κόλαγε το σασμαν στο starlet gt και έκανε αυτά που λες την είχε ακούσει το συχρονιζε μέχρι που μια μέρα το πήρα στο χέρι! τα πήρα στο κρανίο που δεν έμπαινε καμια ταχύτητα, δίνω μια κλοτσιά στο μοχλο και με 2αρα εκανα 10χλμ και το άφησα σε ενα φίλο μηχανικό, μετα πήγα πήρα από τον μηχανικό που το είχε φτιάξει, σασμαν GT, δίσκο νεο toyota, άλλο πλατό καλύτερο κτλ και την άλλη πέρα το πήρα έτοιμο. Μου άλλαξε ο αλλος και επιλογέα και ντίζες γιατί τα έσκισα. Όλα μαζί μου κόστισαν 680 ευρώ. Συνήθως τα προβλήματα να μην μπαίνουν κάποιες ταχύτητες, να μην βγαίνουν εύκολα κτλ είναι κλασικό πρόβλημα συχρονιζέ κατά 90% μη πω και παραπάνω. Αν δεν σε ενοχλεί τρελά και έχεις οδική βοήθεια θα σου πρότεινα να το κρατήσεις μέχρι να χαλάσει τελείως, μπορεί να σου πάρει και χρόνια! εμένα τα έκανε από το 2001 και έσπασε το 2007 (Σεπτέμβριο). Και του έριχνα και καρφωτές και σπινιαρίσματα, απότομες αλλαγές σε κόντρες κτλ, και γενικά πολύ σκίσιμο. Υπόψην ήτανε και το μαμά του ατμοσφαιρικού ep82 starlet. Ξέχασα να πω ότι άλλαξα και δισκο επειδή ήταν τόσο φαγωμένος που είχανε βγει έξω τα πιρτσίνια του και κάτι σχοινιά που έχει μέσα! επίσης τα ελατήρια που έχει έπαιζαν πολύ!
Απάντηση με παράθεση