Ο πιο απλός τρόπος είναι από λάθος κατέβασμα.
Φαντάσου πως είσαι με 5η και 140 χιλίομετρα και θες να κατεβάσεις σε 4η. Από λάθος όμως αντί να επιλέξεις 4η επιλέγεις 2α και αφήνεις τον συμπλέκτη. Τότε προφανώς ο κόφτης των στροφών δεν σε βοηθάει, οι στροφές θα ανέβουν πολύ πάνω από τον κόφτη στην κόκκινη περιοχή ανάλογα το πόσο γρήγορα πηγαίνεις, σε περίπτωση που πηγαίνεις με 140 ίσως περάσει και τις 9000 στροφές. Καταλαβαίνεις πως ο κινητήρας μαμά δεν μπορεί να αντέξει. Τα ελατήρια των βαλβίδων δεν είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με τέτοια συχνότητα.
|