Ας μη συγκρινουμε τα αυτοκινητα που μας πασαρουν στην Ελλαδα σε σχεση με αυτα που πωλουνται σε Γερμανια, σε Γαλλια, κ.ο.κ. Δημιουργουνται κατηγοριες αυτοκινητων κατα την παραγωγη και αναλογως προωθουνται στις εκαστοτε χωρες.
Επειδη ειχαν την τυχη να οδηγησω αυτοκινητα σε Γερμανικο και Γαλλικο εδαφος, παντα θελοντας να ελεγξω το θεμα ευθυγραμμιση, μενει εκλπηκτος κανεις τοσο απο τα νουμερα των μετρησεων οπως και απο την αποκριση τους στο αφημα του τιμονιου, στο κρατημα "σταυρος" κ.ο.κ. Μιλαμε για αυτοκινητα με μηδενικες αποκλισεις συγκλισεως, καμπερ, καστερ και βασιλικου πειρου.
Μονο τυχαιο δεν ειναι που αυτα τα αυτοκινητα παραμενουν και διανεμονται σε χωρες οπου το θεμα ευθυγραμμιση ειναι απο τα πρωτα που κοιταει ο Γερμανος ή ο Γαλλος...σε συγκριση με την πλειονοτητα των Ελληνων που δεν δινει καν σημασια σε τετοια "μικροπραγματα" και ενδιαφερεται περισσοτερο να δει το στερεοφωνικο, το δερματακι, την ξυλινη επενδυση και τη ζαντουλα αδιαφορωντας για πολυ πιο ουσιωδη θεματα του καινουριου του αυτοκινητου.
Αυτα...βαση της προσωπικης μου εμπειριας και βαση ομολογιων απο ΕλληνοΙταλο αρχιμηχανικο του μεγαλου Ιταλικου group, που σε ενα καφεδακι στη Duomo στο Μιλανο...μου μιλησε περα για περα ανοιχτα, με στοιχεια και με υπαρκτα γεγονοτα. Αλλωστε λιγο πολυ ολοι τα γνωριζουμε αυτα...δε νομιζω οτι λεω κατι καινουριο και συνταρακτικο...απλα ενισχυω βαση δεδομενων και λογων το γεγονος αυτο.
__________________
και μετα τις 6.000...ερχεται η απογειωση...!!!
|