Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 02-03-09, 22:47
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Cool

Συγνώμη κιόλας -αν και το έχω ξαναγράψει και θα φανώ και κακός- αλλά κάτοπτρο σχεδιασμένο για λυχνία πυρακτώσεως -όπως τα φανάρια των αυτοκινήτων μας- δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά με λυχνίες εκκένωσης (xenon) εκ των υστέρων, παρά μόνο αν υποστεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις (που είναι και αρκετά δυσκολότερο από τη χρήση ενός νέου).
Σκεφτείτε πολύ απλά, ότι το κάτοπρό μας είναι κατασκευασμένο για εστία με μήκος σχεδόν 5mm, όσο είναι και το μήκος του νήματος της λυχνίας μας (Η7 για την E12).
Τοποθετώντας στη θέση αυτής της λυχνίας μία εκκένωσης, στην οποία το μήκος τόξου είναι ακόμα και μόλις 10mm, αυτό που καταφέρνουμε είναι απλά να ακυρώνουμε πλήρως τη σχεδίαση του κατόπτρου και η ακτινοβολία από τη νέα μας εστία (το τόξο της λυχνίας xenon) να ανακλάται προς περιοχές ξένες προς αυτές που πρέπει, στραβώνοντας τους αντίθετα ερχόμενους.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, η οπτική διέπεται από κάποιους νόμους τους οποίους δεν μπορούμε να τους "παραβλέψουμε" χαμηλώνοντας τα φανάρια μας.
Πάνος.
ΥΓ: Να έχετε πάντα κατά νου ότι πολλά πράγματα που βλέπει το μάτι μας, απλά μπορεί να είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που βλέπει το μάτι μας...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση