Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 02-03-09, 20:41
Το avatar του χρήστη vagos333
vagos333 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 18-12-2006
Μοντέλο: E12 f/l 1.6
Περιοχή: Larissa
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 120
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
vagos333 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Απλά ενημερωτικά, τα Κ (Kelvin) δεν έχουν σχέση με την ένταση, αλλά με τη θερμοκρασία του χρώματος...οπότε και 1500000000 Κ να έχει το πολύ πολύ να είναι μωβ κ τπτ παραπάνω....
Από εκεί κ πέρα όντως τα xenon είναι ενοχλητικά, ανάλογα την εφαρμογή.

Τα εργοστασιακά φανάρια χωρίς προτζεκτορες για xenon είναι στο σύνολό τους σχεδόν ακατάλληλα για λάμπες xenon (πχ Η7 που έχουμε στα Ε12).
Η απλή και φτηνή λύση είναι μια απλή ρύθμιση και η συνείδηση να τα έχουμε χαμηλά, ώστε να μην στραβώνουμε τους απέναντι.

Η αμέσως επόμενη σε κόστος λύση είναι η επιλογή λαμπών Η7R αντί H7, οι οποίες έχουν μια σκούρα επίστωση στο πάνω τμήμα τους, ώστε να αποτρέπουν τη διάχυση του φωτός προς τα πάνω, γεγονός που βοηθάει στο να μη στραβώνουμε τους απέναντι. Αυτονόητο είναι βέβαια, πως θα χάσουμε λίγο σε ένταση φωτός.

Μετά μπορούμε να κάνουμε ανακατασκευή στα μαμά φανάρια ώστε να δεχθουν προτζέκτορες για χενον και στη συνέχεια να βάλουμε κανονικά χενον, με ποιότητα φωτός ίση ή και καλύτερη από εργοστασιακά χενον, μιας κ μπορούμε να επιλέξουμε προτζέκτορες και λάμπες καλύτερης ποιότητας από πολλά εργοστασιακά.

Τέλος, μπορούμε απλά να επιλέξουμε εργοστασικά χενον κατά την αγορά, αν διατίθενται για τα αμάξια μας....


Πόλυ καλη ανάλυση , μπραβο σου.
__________________
corolla 1.6 f/l 3ZZ-FE MADE IN SB

http://VaggelisTsogas.gr/
Απάντηση με παράθεση