Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 02-03-09, 17:22
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Alex-poli Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ξέρω και εμένα με κουράζουν πάρα πολύ. Αφού ο κάθε μάπας πάει και βάζει φώτα με 1500000000....Κ λές και έχει αεροπλάνο....
Απλά ενημερωτικά, τα Κ (Kelvin) δεν έχουν σχέση με την ένταση, αλλά με τη θερμοκρασία του χρώματος...οπότε και 1500000000 Κ να έχει το πολύ πολύ να είναι μωβ κ τπτ παραπάνω....
Από εκεί κ πέρα όντως τα xenon είναι ενοχλητικά, ανάλογα την εφαρμογή.

Τα εργοστασιακά φανάρια χωρίς προτζεκτορες για xenon είναι στο σύνολό τους σχεδόν ακατάλληλα για λάμπες xenon (πχ Η7 που έχουμε στα Ε12).
Η απλή και φτηνή λύση είναι μια απλή ρύθμιση και η συνείδηση να τα έχουμε χαμηλά, ώστε να μην στραβώνουμε τους απέναντι.

Η αμέσως επόμενη σε κόστος λύση είναι η επιλογή λαμπών Η7R αντί H7, οι οποίες έχουν μια σκούρα επίστωση στο πάνω τμήμα τους, ώστε να αποτρέπουν τη διάχυση του φωτός προς τα πάνω, γεγονός που βοηθάει στο να μη στραβώνουμε τους απέναντι. Αυτονόητο είναι βέβαια, πως θα χάσουμε λίγο σε ένταση φωτός.

Μετά μπορούμε να κάνουμε ανακατασκευή στα μαμά φανάρια ώστε να δεχθουν προτζέκτορες για χενον και στη συνέχεια να βάλουμε κανονικά χενον, με ποιότητα φωτός ίση ή και καλύτερη από εργοστασιακά χενον, μιας κ μπορούμε να επιλέξουμε προτζέκτορες και λάμπες καλύτερης ποιότητας από πολλά εργοστασιακά.

Τέλος, μπορούμε απλά να επιλέξουμε εργοστασικά χενον κατά την αγορά, αν διατίθενται για τα αμάξια μας....
Απάντηση με παράθεση