
21-02-09, 16:18
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DJKEY
...εκτος κι αν στην καλυτερη ειναι κανενα ζαμφορ...
|
Ε, όχι και αλλαγή ζανφόρ (αντιστρεπτικής).
Τι να αλλαχτεί από αυτήν; Ένα κομμάτι συμπαγές σίδερο είναι, δεν μπορεί να πάθει κάτι, εκτός αν χτυπηθεί...
Μπορεί, όμως, να έχει φθαρεί κανένα ημίμπαρο της αντιστρεπτικής, ή να έχει φαγωθεί το silent block της, ή και να έχει σπάσει το καβαλετάκι που κρατάει το silent block...
Αυτά, μπορούν να κάνουν κρακ-κρακ όταν πέφτει ο τροχός σε λακούβα, αλλά και όταν το αυτοκίνητο παίρνει κλίσεις σε απότομες αλλαγές πορείας...
Πάντως, με όσα έχω δει μέχρι στιγμής σε διάφορα αυτοκίνητα, ιδανικός τρόπος ελέγχου της ακεραιότητας του μπιλιοφόρου είναι να ξεκινήσετε (όχι γρήγορα) με στριμμένους σχεδόν τέρμα τους τροχούς. Αν τότε ακούσετε ένα κρακ-κρακ, τότε σίγουρα θέλετε μπιλιοφόρο. Διαφορετικά, κοιτάξτε αλλού...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|