Θέμα: ABS vs NOT ABS
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 17-02-09, 12:33
Το avatar του χρήστη TARZAN
TARZAN Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 10-05-2008
Μοντέλο: Corolla E11
Περιοχή: Βύρωνας
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
TARZAN είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από theo7872 Εμφάνιση μηνυμάτων
ρε παιδια δν μ αρεσει να τσουλαει τ αμαξι οταν πατας φρενο ειναι μ@@@@κια για αυτο τα χω με το ΑΒS και για αυτο θα βαλω διακοπτακι να το ενεργοποις σε κανα εθνικο δρομο κ αν μεσα στη πολη θελω φρενα κοκαλο!!!!! κ αυτα μονο το παλαιο συστημα βοηθαει!!!not ABS !!!! το ABS εχει μονο για 2 ωρες λειτουργεια/ανα χρηση εμαθα ψαξτε το και θα δειτε οτι ισχυει !!!! τα σωλινακια θα κανουν το πενταλ σκληρο και μολις το πατας θα ενεργοποιηται το ABS και το αμαξι θα τσουλαει και ερχεται το τρακαρισμα!!! ειναι βαρυ αμαξι το corolla δεν κοκαλωνει με σωλινακια ειναι πεταμενα λεφτα τα σωλινακια καλυτερα διακοπτακι !!!!
Φίλε μου στην εθνική είναι που το θέλεις το abs.Για σκέψου να είσαι με 120-130 και να θές να αλλάξεις πορεία επειδή κάτι έχει συμβεί μπροστά σου....τι θα γίνει εκεί?τι βολέυει καλύτερα,το abs η το non abs.Βάλε τα σωστά υλικά τριβής,πηγαίνοντας σε κάποιον σοβαρό μάστορα γιατι αυτά που λές περί απενεργοποίησης κάποιος θα στα είπε,και με καλό λάστιχο θα έχεις πολύ καλό φρενο.Ναι μας αρέσει το Tuning αλλά μέχρι εκεί που υπάρχει ασφάλεια.Α και κάτι άλλο ε όχι και βαρύ το corolla ακόμα και η Ε12 θεωρείται ελαφρύ αυτοκίνητο.Τώρα αυτό το 2 ώρες ανά χρήση δεν το καταλαβαίνω,αλλά μου μοιάζει απίθανο!!!Ε και στο κάτω κάτω όταν περάσουν οι 2 ώρες κάνεις δεξιά,σβήνεις,ξανανάβεις και κάνεις την δουλειά σου ρε παιδί μου............................checkpoint!!!!
Απάντηση με παράθεση