Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #29  
Παλιά 15-02-09, 16:22
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
πριν μερικά χρόνια όταν πήγα στο ΚΤΕΟ Ελληνικού με ένα φιλαράκι για να δηλώσουμε μοτερ 4E-FTE σε starlet ep82 που είχε μοτερ 2Ε, εκεί δεν κάναμε ΟΥΤΕ 10 λεπτά! δεν πληρώσαμε τίποτα μας ετοίμασαν ένα χαρτί, έριξαν και καλά μια ματιά στο μοτερ, μας λένε υπάρχει έτοιμη έγκριση τύπου από προηγούμενους που το έχουν δηλώσει και ελέγχουν τον αριθμό σασί του αυτοκινήτου και ΔΕΝ μας μετρήσανε τίποτα, ούτε και πήγανε ξανά εκεί. Φάγαμε κάτι από ένα μαγαζί εκεί κοντά, πάμε σε 10-15 λεπτα πέρνουμε το χαρτί, πάμε Χολαργό κομμάτια τουρμπίζοντας και σπινιάροντας για να προλάβουμε, πάμε σε ένα σπιτάκι από αυτά με τα κεραμιδάκια έξω από το υπουργείο μας ελέγχει το μοτερ (τον τύπο) ενας μηχανολόγος, σκάσαμε εκεί καμια 260 αρια ευρώ και την επόμενη μέρα ο φίλος μου πηρε τις άδειες μας να λένε πάνω 4Ε. That's ALL!

Ξέχασα να πω χρειάζεται τιμολόγιο αγοράς ή τοποθέτησης κινητήρα στο όνομα μας, ταυτότητα, άδεια κυκλοφορίας και το χαρτί από το ΚΤΕΟ Ελληνικού για να το δηλώσουμε στο υπουργείο. Μπορούμε να γλιτώσουμε μερικά λεφτά αν πάμε μέσα στο υπουργείο, αλλά μηχανολόγο θέλουμε και πάλι και θα φάμε και καμιά 10μερες για να πάρουμε την άδεια μας. Εμείς γιαυτό πήγαμε σε διεκπαιρεωτή όχι ότι στο αμάξι αυτό το μοτερ δεν δηλώνετε και κανονικά! τα κυβικά είναι ίδια έτσι κι αλλιως 1332cc. Υπόψην μιλάω για ΑΘΗΝΑ πάντα, αλλού δεν ξέρω τι και πως! τα νούμερα του κινητήρα δεν τα κοίταξαν ΚΑΝ και στη νέα άδεια ΔΕΝ αναγράφονται πλέον!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-02-09 στις 16:37.
Απάντηση με παράθεση