Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 12-02-09, 17:11
Το avatar του χρήστη vagos333
vagos333 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 18-12-2006
Μοντέλο: E12 f/l 1.6
Περιοχή: Larissa
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 120
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 241
vagos333 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αφού κάνεις αυτό που σου είπε ο Enduras KE-30 Άφησε καμιά ώρα να κρυώσουν τα νερά.(να μην καείς)
Στο Ψυγείο του αυτοκινήτου (ένα σιδερένιο παραληλογραμμο ακριβός πίσω από την μπροστινή μάσκα) και απο το μέρος του κινητήρα υπάρχουν 2 μαύροι χοντροί σωλήνες (τα λεγόμενα κολάρα) που συνδέονται με το ψυγείο.

(παίρνεις μια λεκάνη και την βάζεις κάτω από τον κινητήρα αλλιώς κάνεις οικολογική καταστοφη)

Ξεβιδώνεις το κάτω και το διαχωρίζεις το το ψυγείο.
Αφού πρώτα έχεις ανοίξει την τάπα από το ψυγείο ή το παγουράκι του ψυγείου.

αφήνεις τα νερά να τρέξουν (πάντα μέσα στην λεκάνη)

Κλείνεις ο κολάρο (όπως ήταν πριν)

Βάζεις το νέο υγρό

βάζεις τον κινητήρα σε λειτουργία και το αφήνεις να δουλέψει 15λεπτα με ανοιχτή την τάπα

συμπληρώνεις αν χρειάζεται(και κλείνεις την τάπα)

μαζεύεις τα παλιά υγρά και τα πας στο πλησιέστερο συνεργείο να τα βάλει στην ανακύκλωση

Όταν επιστρέψεις κανε έναν έλεγχο την στάθμη και για διαρροές




__________________
corolla 1.6 f/l 3ZZ-FE MADE IN SB

http://VaggelisTsogas.gr/
Απάντηση με παράθεση