Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #42  
Παλιά 08-02-09, 13:06
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh Εμφάνιση μηνυμάτων
....ΥΓ: δεν βλέπω τον κύριο με τα μπλε γράμματα να γράφει και θα ήθελα να δω την απάντησή του.κύριε με τα μπλέ γράμματα είσαι εδω?
Εδώ είμαι, αλλά από την Πέμπτη 30/1 που μου έτυχε μία απίστευτη στραβή -που δεν είναι της ώρας να συζητήσω- δεν έχω τη διάθεση να μιλήσω για σχεδόν ο,τιδήποτε.
Πολλώ δε μάλλον, που υπάρχει διάχυτη και μία εκρηκτική ατμόσφαιρα στο παρόν thread...
Εν πάση περιπτώσει, η άποψή μου είναι ακριβώς αυτή που έγραψαν και κάποια άλλα μέλη πιο πάνω: Πώληση της υπερκυβισμένης και αγορά μίας TS. Και θα το τεκμηριώσω ώστε να είμαστε όλοι καλά.
Μια καλή TS facelift μπορεί να βρεθεί σήμερα -λόγω και της οικονομικής κρίσης αλλά και του κυβισμού της- στα περίπου 15.000€. Και σε περίπτωση που θελήσει ο κάτοχός της, μπορεί να επενδύσει επάνω στον κινητήρα και το πλαίσιό της ώστε να φτάσει ακόμα και τα 320 αξιόπιστα κομπρεσσοράτα και καλοστημένα άλογα (εδώ κάπου αρχίζει το κράξιμο και οι ερωτήσεις για χαρτιά δυναμομετρήσεων...).
Από την άλλη, το τουρμπισμα/κομπρεσσάρισμα του υπερκυβισμένου κινητήρα δεν με βρίσκει ούτε απέναντι, αλλά ούτε και από την ίδια πλευρά του δρόμου. Γιατί; Διότι, πολύ απλά, θεωρώ τη λύση του υπερκυβισμού (1.4->1.8) ως έναν πολύ καλό συμβιβασμό για κάποιον που επιθυμεί να έχει επαρκείς επιδόσεις πληρώνοντας τέλη και ασφάλιστρα για 1.4. Τα άλογα του υπερκυβισμένου -κατά την άποψή μου- είναι επαρκή μόνο για να κινήσουν με αξιοπρέπεια το αμάξωμα της Ε12, με δύο επιβάτες. Κάποιος που επιθυμεί υψηλές επιδόσεις, πιστεύω πως απλά δεν ασχολείται καθόλου με αυτή τη λύση.
Επιπρόσθετα, το κόστος που συνοδεύει μια σωστή κομπρεσορο/τουρμπομετατροπή είναι αρκετά υψηλό, με την προϋπόθεση ότι την αναλαμβάνει κάποιος που ξέρει και μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχία της, ενώ ταυτόχρονα δεν είναι ανταποδοτική, δηλαδή, το πιθανότερο είναι να αποκτήσεις στενή σχέση με το αυτοκίνητό σου (πώς λέμε να το παντρευτείς?), ή να χρειαστεί να ξηλώσεις όλα τα πρόσθετα για να τα πουλήσεις χωριστά, και πάλι σε ένα κλάσμα του ποσού που έδωσες. Και η ιπποδύναμη που θα καταφέρεις να βγάλεις θα είναι σχεδόν εφάμιλη με αυτή της "μαμίσιας" TS...
Άσε που θα μάθεις και όλες τις συνήθειες του μηχανικού σου και των υπαλλήλων του από τις συχνές επισκέψεις σου σε αυτόν...
Όσο για το ότι οι γονείς σου, Θάνο, θα πάθουν σοκ αν μάθουν ότι θέλεις 200 άλογα κάτω από το δεξί σου πόδι, αυτό είναι κάτι για το οποίο δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Απλά, θα σου πω ότι πρωτοοδήγησα το 1987 πισωκίνητο με περίπου 100 άλογα και κάποιες φορές πάνω στην Πεντέλη έκανα ανάποδα με τους γονείς μέσα να σταυροκοπιούνται... Αλλά, τότε, τα αυτοκίνητα ήταν πολύ λιγότερα...
Τα παραπάνω αντικατοπτρίζουν την προσωπική μου άποψη, την οποία δεν υποχρεώνω κάποιον να ασπασθεί. Είναι αυτό που θα έκανα αν ήμουν στη θέση του φίλου Θάνου.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από firebone
...λεγανε οτι type r με φ.π.ε βγαζει 240 αλογα.. ελεος, ακομα γελαω
Για το Type R δεν ξέρω, αλλά όταν είχα γράψει ότι με συγκεκριμένη φιλτροχοάνη η TS (και μόνο) κερδίζει περί τα 10-12 άλογα, μόνο που δεν με είχαν βρίσει, οπότε και σταμάτησα να γράφω...
Πάνος.
ΥΓ: Για το reprofile των εκκεντροφόρων. Για να αυξηθεί η διάρκεια και το βύθισμα των βαλβίδων, πρέπει να ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ υλικό στα αμύγδαλα των εκκεντροφόρων. Μπορεί να γράψει κάποιος που έχει δει ελληνικούς reprofilled εκκεντροφόρους, πώς το κάνουν αυτό στην Ελλάδα ;


__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση