Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #26  
Παλιά 07-02-09, 19:34
Το avatar του χρήστη th@nos
th@nos Offline:
 
Εγγραφή: 27-03-2008
Μοντέλο: Ε12 1ZZ
Περιοχή: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 1.235
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 334
th@nos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λοιπον.Καταρχας φιλε ranger οντως εχεις δικιο.Σε καποια πραγματα εχω κανει λαθος.Θα μπορουσα να βαλω σφυριλατα μπιελοπιστανα για να μπορεσω να παιζω σε μεγαλυτερες πιεσεις.Βλακεια μου αλλα τωρα εγινε.
Φιλε mpesikos θα ηθελα πολυ μια ts αλλα αυτο δεν μπορω να το κανω γιατι πηρα το αυτοκινητο πριν 2 χρονια και με βοηθησαν και οι γονεις μου για να το παρω.Ειμαι 21 χρονων.Δεν μπορω να τους πω ''Ξερετε θα πουλησω το 1.4 και θα παρω 1.8 με 200 αλογα.Ειδικα η μανα μου θα τρελαθει .
Ας επανελθω στο θεμα.Δεν θελω να μεινω στην ατμοσφαιρα γιατι θα φτασω σε ενα σημειο που θα τελειωση.
Το τουρμπισμα υπολογιζω να μου βγει στα 3500 με 4000 συνολο.Μαζι με εξατμιση και προγραμματισμο.Και ο κομπρεσσορας απο οτι λετε στα 4500.
Τι ειναι το reprofile των εκκεντροφορον?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger Εμφάνιση μηνυμάτων

και για να απαντήσω στο υποθετικό σενάριο του τι θα έκανα στη θέση σου, νομίζω οτι θα επέλεγα τον κομπρέσορα της greddy επειδή ειναι κάτι δοκιμασμένο για το μοτέρ 1ZZ (που είναι πρακτικά ίδιο με το δικό σου)
Eιναι σιγουρο οτι εχει δοκιμαστει?Και με τι αποτελεσματα?
__________________
Δεν τρέχω...Απλά πετάω χαμηλά...

E12 1.8 3d black

my garage


my page

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 07-02-09 στις 19:50. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση