Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #15  
Παλιά 07-02-09, 11:16
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
φίλε Βασίλη, είχα την έντυπωση οτι ενα Light turbo μπορεί να βγει φθηνότερα απο οτι ενας κομπρεσορας (σχετικά με τον κομπρέσορα το κριτήριο μου είναι το κοστος του κιτ της greddy που είναι μεγάλο). δεν ξέρω αν μπορει να βρεί μεταχειρισμένο κομπρέσορα (και αν θα είναι σε καλή κατάσταση) αλλά σίγουρα και οι δύο λύσεις θέλουν αρκετή δουλεια και αρκετά λεφτα.

φθηνά άλογα δεν υπάρχουν... ίσως τελικά να μην υπάρχει ενδιάμεση λύση και το κόστος να είναι μεγάλο και στις δύο περιπτώσεις. άρα αυτο που θα οδηγήσει το φίλο στην επιλογή του είναι τι χαρακτηριστικά θέλει να έχει το αυτοκινητο του, όπως αυτά διαφοροποιούνται απο τη χρήση turbo ή κομπρέσορα!

και για να απαντήσω στο υποθετικό σενάριο του τι θα έκανα στη θέση σου, νομίζω οτι θα επέλεγα τον κομπρέσορα της greddy επειδή ειναι κάτι δοκιμασμένο για το μοτέρ 1ZZ (που είναι πρακτικά ίδιο με το δικό σου)
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση