το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα και εγώ πριν λίγο καιρό με το 4efe μοτερακι μου.
όσο ήταν κρύος ο κινητήρας το βολτόμετρο έδειχνε πριν βάλω μπροστά 12,κάτι και μόλις έβαζα μπροστά σκαρφάλωνε στα 14,κάτι που είναι το φυσιολογικό.μόλις ζεσταινόταν το μοτέρ και έπεφταν οι στροφές στο κανονικό(υποτίθεται γιατί από εκεί ήταν το πρόβλημα) στο ρελαντί το αμάξι έκανε ένα τρεμόσβημα.ένιωθες ότι θα σβήσει αλλά δεν έσβηνε.μέσα στην κίνηση παρατήρησα ότι όσο πατούσα γκάζι και γενικά κινιόταν το αυτοκίνητο η τάση ήταν 14,κάτι και μόλις σταματούσα στο φανάρι έπεφτε στο 12,κάτι αμέσως αφού έβαζα νεκρά.αν άναβα τα φώτα,αν έβαζα μουσική πάλι το ίδιο.
η λύση δώθηκε με ρύθμιση των στροφών.είχαν πέσει πολύ.κοντά στις 500 ενώ κανονικά πρέπει να είναι 850 (ακριβώς δεν ξέρω).αυτή η ρύθμιση των στροφών έγινε από το μηχανικό μου και συγκεκριμένα πείραξε μία βίδα που υπάρχει πάνω στην εισαγγωγή.Νικηφόρε έχεις τέτοια βίδα εσύ?
και αν χρειάζεται δυναμό βρήκε ο πατέρας μου μία άκρη επειδή και εγώ θα μπω στη διαδικασία να τον αλλάξω σε λίγο καιρό.υπάρχει μαγαζί που πουλάει ανακατασκευασμένα δυναμό και αν θυμάμαι καλά πρέπει να έχουν 50 ευρώ(για αυτό δεν πέρνω και όρκο).εγώ από εκεί θα πάρω πάντως.έτσι και αλλιώς το να επισκευάσεις το δυναμό σου κάπου εκεί πάει.και φυσικά είναι σαν να κάνεις το ίδιο.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|