Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 31-01-09, 20:44
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ξαναεπέστρεψα πάλι σε αυτό το θέμα, γιατί έχω κάποιες εξελίξεις, όχι καλές δυστυχώς. Τώρα μετά το Καλοκαίρι με τις πρώτες βροχές, κρύα και υγρασία παρατηρώ ότι αν το αμάξι μείνει ακίνητο 2-3 μέρες μετά με δυσκολία παίρνει μπρος, λόγω μπαταρίας. Μια μέρα 3 μέρες έκατσε και παραλίγο να μείνει. Τα οργανάκια που έχω πει παραπάνω πλέον παίζουν αφού γυρίσω το κλειδί στο ACC. Οπότε ρεύμα έχει μόνο ο συναγερμός και οι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές από πριν και αυτός δεν βαράει ποτέ μόνος του. Μήπως γνωρίζει κανείς το μοτερ 4E-FTE τι μπαταρία θέλει για να γυρίζει επαρκώς την μίζα? η δικιά μου είναι 45AH και η ένταση εκκίνησης νομίζω είναι 330AH. Γιατί παίζει να είναι μικρή για αυτό το μοτερ. Επίσης το άλλο παράξενο είναι πως στο ρελαντί όταν έχει ζεσταθεί το μοτερ πχ τώρα με τις βροχές και τις υγρασίες η τάση στο βολτόμετρο είναι πολύ χαμηλή (ο ιμάντας του δυναμό είναι μια χαρά). Δλδ πάει και 12,5 volts, ενώ κανονικά βλέπω κάπου 14,5. Όμως αυτό συμβαίνει όταν το ρελαντί είναι στις 900 στροφές. Αν το ρυθμίσω να είναι στις 1000 τότε η τάση είναι κανονική! Την ημέρα αν είναι οκ ο καιρός δεν έχει προβλήματα. Γίνονται με βροχές, κρύο και υγρασία μόνο. Έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει? Δεν μπορώ να αφήσω και το αμάξι σε ακινησία πάνω από 2 μέρες μετά ενδέχεται να μην παίρνει μπρος! Η μπαταρία μπήκε στις 21/7/2008 και ήδη μια φορά παραλίγο να μου μείνει!
Απάντηση με παράθεση