Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 29-01-09, 00:16
Το avatar του χρήστη bartgrr
bartgrr Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-11-2007
Μοντέλο: E101 4E-FE
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 31
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 218
bartgrr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κανεις λαθος...το μοτερ 4efte ειναι νομιμο αλλα μονο στο οχημα που το βγαζει το εργοστασιο δηλαδη το starlet glanza...στα χαρτια δεν φαινεται αλλα αμα το ψαξεις λιγο θα δεις οτι δεν ειναι δηλωμενο...οπως φυσικα ισχυει και για το 20v 4a...στο δημοσιο κτεο κανουν οτι θελουν...η διαφορα ειναι οτι στο ιδιωτικο ξερουν κ σε αφηνουν ενω στο δημοσιο απλα δεν ξερουν...και επιμενω εγκυκλιο με αριθμο πρωτοκολλου 21922/1691 που εκδοθηκε στις 31/07/1996 για τα μοτερ και φεκ 1069-10/07/2008 για τα φιμε...μην επιμενεις σημερα τα διαβαζα...μπορει να δηλωσει ο ελεγκτης μετατροπη στον κινητηρα και να τρεχεις...μην επιμενεις...

υ.γ. ουτε τα κομπρεσσορ ειναι νομιμα εκτος και αν ετσι βγηκε απο το εργοστασιο...καμια μετατροπη δεν ειναι νομιμη αν δεν δηλωθει(ηλιοροφη,τουρμπο,αλλαγη μοτερ,κτλ)το 25% στα 84hp ειναι 105hp οχι 136hp!!!
υ.γ.2 την εγκυκλιο δεν θα την βρεις αλλα θα προσπαθησω να την ανεβασω με σκαναρισμα η φωτογραφια...
Απάντηση με παράθεση