Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 27-01-09, 13:22
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Καλως ηρθες φίλε μου και καλη διαμονη.

Το αμάξι σου φοράει διαπιστωμένα πλέον εναν απο τους πιο αξιόπιστους και απροβληματιστους κινητηρες.
Η δική μου προταση θα ήταν να μην τον πειράξεις καθόλου τον κινητηρα σου αλλα αν θέλεις παραπάνω γκαζι θα έλεγα να βάλεις αλλο μοτερ.
Στην καρότσα σου μπαίνουν και κάθονται κουτί ο 20βάλβιδος κινητηρας ασημοκάπακος ή μαυροκάπακος 1600αρης 4age (αν θέλεις ατμοσφαιρα) και επίσης ο 4efte που ειναι ο 1300αρης τουρμπο του σταρλετ (αν θελεις τουρμπο). Για πιο ακριβη λύση κάθεται και ο 4agze που ειναι ο 1600αρης με κομπρέσσορα.

Μάλιστα, αν αποφασισεις να βαλεις τον τουρμπάτο 4efte, δεν θα χρειαστεις ουτε να τον δηλώσεις μιας που ειναι και αυτος στα 1300 κυβικα.

Θεωρω πως ειναι η πιο καλη λυση για εσενα, μιας και:

1ον δεν πειραζεις καθολου το μοτερακι σου που εχει αποδειχθει σκυλι τοσα χρονια και το κρατας στην καβάτζα μη συμβει κατι.
2ον Ο,τι και να βελτιωσεις πανω του θα εχεις αμφιβολα αποτελεσματα και σε αποδοση και σε αξιοπιστια, και
3ον Οι αλλες λυσεις εχουν σιγουρα αποτελεσματα, λιγοτερα έξοδα και παραπάνω αλογα, ροπες κτλπ.

Παρα πολλα μελη εχουν κανει τις ανωτερω μετατροπες οποτε μπορουν να σε καθοδηγησουν απο την αγορά μεχρι την τοποθετηση και να σου δώσουν πολλες συμβουλες.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση