Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #15  
Παλιά 24-01-09, 09:02
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από _nicolas_ Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδιά κάπου διάβασα μέσα στο forum πως άμα έχεις ρελαντί πχ στις 900rpm και ανάψεις τα φώτα θα πάει 1000rpm και αυτό είναι ένας δείκτης ότι όλα λειτουργούν οκ.
Σε μένα συμβαίνει το ακριβός αντίθετο, αντί να ανεβαίνει 100rpm πέφτει 100rpm.
Τι συμβαίνει ή απλά δεν θυμάμαι καλά ότι πρέπει να ανεβαίνει 100rpm ?
Συνηθως αυτο συμβαινει στα καινουρια αυτοκινητα που εχουν ενεργο ρελαντι. Με το που βαζεις καποιο φορτίο πχ air condition, αναβεις τα φωτα κτλπ, τοτε δινει εντολη ο εγκέφαλος για να διατηρηθει η σωστη λειτουργεία του κινητηρα και να μην αρχισει να τρεμει (αφου λογικα θα πεφτανε οι στροφες) να ανεβασει στροφες.
Στα πιο παλια αυτοκινητα συμβαίνει το αντιθετο, δλδ μολις εβαζες καποιο παραπανω φορτιο στον κινητηρα (πχ τα φωτα) τοτε οι στροφες πεφτανε γιατι δεν εδινε εντολη ο εγκεφαλος να τις ανεβασει. Οποτε λογικό ηταν ενα παραπανω φορτιο να κουράσει εξτρα το μοτερ και να του ριξει στροφες.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση