Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #28  
Παλιά 23-01-09, 03:19
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
εγώ συμφωνό με τον Πάνο για πολλούς και διάφορους λόγους...
αυτά τα συστήματα ούτε επιστημονικά τεκμηριωμένα είναι, ουτε εχουν μεγάλο κοστος για να μην τα συμπεριλάβει μια αυτοκινητοβιομηχανία στα μοντέλα της, αν κάνουν τοσο πολύ καλο στην απόδοση και τους ρύπους...

σχετικά με αυτα που είπε ο Ηρακλης εχω να πω το εξής:
η HONDA δεν δινει στο type-r 240 αλογα γιατι θελει να κρατησει την κατανάλωση σε πιο λογικα πλαισια (κανει λοιπον ενα συμβιβασμο μεταξυ κοστους και δυναμης).
δεν το κανει να στριβει σαν τρενο γιατι το θελει να ειναι και λιγο ανετο και οχι κουτσουρο (κανεις λοιπον ενα συμβιβασμο μεταξυ ανεσης και απολυτου κρατήματος)
το ίδιο ισχύει και για τα φρένα και για κάθε βελτιωση.... ο καθενας απο εμας, οταν αποφασιζει να βελτιώσει κάτι στο αυτοκινητό του, απλά βάζει διαφορετικές πρωτεραιότητες απο αυτές που έβαλε ο κατασκευαστης, πχ εγω θελω να πηγαινει και ας καίει τα αντερα του, ή εγω θελω να στρίβει και ας κοπανάει σαν σεϊκερ... κτλ κτλ κτλ....

αυτό το "μαγικο" εξάρτημα υποσχεται πολλά και κοστίζει λίγο, αρα η τοποθετηση του δεν απαιτεί κανενα συμβιβασμο απο τις αυτοκινητοβιομηχανίες....
συμπερασμα: πέρα απο επιστημονικές ερμηνείες, αποδείχτηκε και με πιο απλά επιχειρήματα ότι ειναι μούφα!!!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση