Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #26  
Παλιά 22-01-09, 23:48
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Η τεχνολογία σίγουρα προχωράει, αλλά θα πρέπει αυτό που "πουλάνε" σαν προχωρημένη τεχνολογία να είναι όντως κάτι τέτοιο, και όχι φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αντίστοιχο σύστημα, αλλά με ηλεκτρική τροφοδοσία διαφημίζεται εδώ και μερικούς μήνες σε περιοδικά που ασχολούνται με 4x4...
Ηρακλή, δεν μιλάω για οικονομίες κλίμακας, όπου ακόμα και η εξοικονόμηση μίας βίδας ανά αυτοκίνητο μπορεί να επιφέρει κέρδη. Μιλάμε για ένα σύστημα που (υποστηρίζουν πως) επιφέρει σημαντικότατη οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου και εκπληκτική μείωση στους εκπεμπόμενους ρύπους. Αν κάτι τέτοιο ίσχυε, τότε η ικανοποίηση των ολοένα και αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων θα καλυπτόνταν με την τοποθέτηση μίας τέτοιας συσκευής, καθιστώντας περιττή την μελέτη, σχεδίαση και κατασκευή νέων σειρών κινητήρων.
Εκεί να δεις οικονομίες κλίμακας.
Πάνος.
ΥΓ: Την μ@λ@κί@ (ή τσιπιά) με τον δεξιό αεραγωγό του Avensis Τ22 την ξέρω καλά, αφού την έβλεπα στο αυτοκίνητο του πεθερού μου...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση