Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 22-01-09, 16:20
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από firebone Εμφάνιση μηνυμάτων
αν με ενα τροπο μπορουσες να κανεις καλυτερη καυση σε ενα κινητηρα σιγουρα τοτε θα εχεις και οικονομια και επιδοση. ισως να κανουν κατι αυτα. οποιος τα εχει δοκιμασει μπορει να εχει αποψη.....
Σας διαφεύγει μια μικρή λεπτομερειούλα, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εντάσεις περί όνου σκιάς.
Για να αυξήσεις την απόδοση ενός κινητήρα, θα πρέπει είτε να αυξήσεις την απόδοση έργου του θερμοδυναμικού του κύκλου, ή να αυξήσεις τη θερμογόνο δύναμη του καυσίμου (οπότε θα μπορέσει να αποδοθεί περισσότερο έργο στον ίδιο θερμοδυναμικό κύκλο).
Τα "μαγνητάκια" δεν μπορούν να μεταβάλλουν το θερμοδυναμικό κύκλο του κινητήρα, αυτό πιστεύω πως δεν το αμφισβητεί κανείς.
Θα ήθελα, όμως, να μου αποδείξει κάποιος με ποιόν τρόπο η θερμογόνος δύναμη του καυσίμου μπορεί να αυξηθεί με τη χρήση των συγκεκριμένων μαγνητών. Λάβετε, δε, υπ' όψη σας πως για την πρόκληση σημαντικών μεταβολών στην ύλη από "στατικά" μαγνητικά πεδία, απαιτείται τα τελευταία να έχουν ιδιαίτερα υψηλές εντάσεις, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν επιτυγχάνονται από δύο μαγνητάκια νεοδυμίου.
Αν ήταν έτσι, γιατί δεν παίρνουμε ένα σετ οβάλ ηχείων και να χρησιμοποιήσουμε τους μαγνήτες τους (είναι ισχυρότεροι και θα μας στοιχίσουν φθηνότερα);;;;
-
Και βέβαια, κάτι που διαφημίζεται ως "επανάσταση" της οικονομίας, θα έπρεπε αφ' ενός μεν να έχει τεκμηριωμένο θεωρητικό background (και όχι πέντε γραμμές με δύο ονόματα για ένα βραβείο) και αφ' ετέρου δε, να έχει γίνει standard εξοπλισμός όλων των οχημάτων, ώστε να επιτυγχάνονται πανεύκολα τα επίπεδα ρύπων EURO IV, V και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο, και να έχουν μειωθεί οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου και ρύπων από τον παγκόσμιο μηχανοκίνητο στόλο. Αφήστε που οι κατασκευαστές θα κολυμπούσαν σαν τον Σκρούτζ μέσα στα δολάρια...
-
Γιατί άραγε να μη συμβαίνουν αυτά;
Συνομωσία; Φταίνε οι νεφελίμ; Φταίνε οι ΕΛ;
Ή απλά, κάποιοι βρήκαν το μήνα που τρέφει τους δώδεκα;
Έξυπνα παιδιά είμαστε, μπορούμε να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας χωρίς να τσακωθούμε...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση