Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7
Corolla TS σε σχέση με GTi είναι λίγο πιο πίσω όσον αφορά επιδόσεις, καθώς το ένα αποδίδει σε ευρύ φάσμα στροφών, το άλλο σχετικά ψηλά. Ότι πληρώνεις παίρνεις όμως, Είναι αδύνατο ακόμα και τώρα αν έβγαινε Auris TS με τα ίδια άλογα, να ήταν ακριβότερο από ένα GTI.
Η vw έχει επιλέξει τη λύση με τους κομπρέσορες και τα turbo. Είναι δικαίωμά της. Όλοι ξέρουμε πως τα service της vw είναι πανάκριβα σε σχέση με εκείνα της toyota.
|
Για το πρωτο που λες θα πω οτι ακομα και με τον κινηηρα 1.8Τ του group vag ( βλεπε seat leon , audi a3 ) η TS ειναι πισω. Οχι μονο σε επιδοσεις κινητηρα , αλλα και σε επιδοσεις συμπεριφορας στον δρομο.
Για το 2ο θα σου πω οτι ακομα και ολες οι εταιρες πανε προς αυτες τις λυσεις ( group vag , gm , fiat , psa , renault κτλ ) , αφηνοντας πισω την Toyota σε θεμα επιδοσεων..... Τι και εαν εβγαλε το νεο avensis με 135 αλογα , το αντιστοιχο passat με 122 αλογα ειναι μπροστα σε επιδοσεις και σε καιει λιγοτερο σε επιπεδο δοκιμων ( λογικο αφου ζοριζεται λιγοτερο ).
Ερωτηση κρισεως :
Αν αλλαζατε αμαξι αυριο το πρωι και θελατε να μεινετε στην κατηγορια του E12 , τι θα αγοραζατε?