πρωτα απολα ayrton δν εχω δικαιωμα να σχολιασω τα γραφομενα σου και αυτα που αναφερθηκες? ετοτε να τα διαβαζω μονο τα δικα σου και να μν παρω θεση...δευτερον και πολυ οff topic τα ειδαμε και τα 192 αλογα του ts πασχιζει να περασει τα 170 (λεμε τωρα) του μαυροκαπακου τριτον δν πιστευω να συγκρινεις τις επιδοσεις του GTI με του ts γιατι το corolla δν το βλεπει πουθενα το golf........οσο για το αν εχουν αλλαξει ε block απευθυνθειτε σε μια toyota και θα σας ενημερωσει... τελευταιο για τις εγγυησεις στις οποιες αναφερεσαι στην εξαετη οσον αφορα τα ιαπωνεζικa τοyota (παλι λεμε τωρα), και στην διετη των γερμανικων ειμαστε πεπεισμενοι πλεον οτι αγοραζουμε αυτοκινητο με τν φοβο των οποιων μελλοντικων προβληματων αφου καλυπτονται απο την εκαστοτε εγγυηση....πεμπτον το gti πλεον ειναι διλιτρο τουρμπο με 200 αλογα...και με πολυ καλη ροπη στα μεσαια την ωρα που για δεις τα 192 του Ts καιτην ροπη του πρεπει να φτασεις στις 8000 στροφες... και για ν κλεισω καμια στοχευμενη κριτικη δν εγινε προσ εσενα δν φταιω εγω αν το πηρες εσυ ετσι απλα σχολιαζω αυτα που διαβαζω....και πραγματικα οσο και να αγαπω τα Toyota εμενα πλεον σαν αγοραστη οσον αφορα το εσωτερικο φινιρισμα που ουτως η αλλως ηταν πιο μπροστα απο τον ιαπωνα και τις γκαμες κινητηρα μεκαλυπτει περισσοτερο
και για να προσθεσω και κατι τελευταιο σε αλλο σοβαρο φορουμ που ειμαι γραμμενος και περιλαμβανει κυριωσ κατοχους celica.... εχουν ανφερθει πολλα προβληματ και οχι μεμονομεναγιατι οι περισσοτεροι στα ποστ τους αναφερουν οτι οταν απευθυνονατι στην εκαστοτε Toyota οι τεχνικοι γνωριζουν τη ζημια αρα παυουν να ειναι μεμονομενα, και αυτα αφορουν εγκεφαλο προβληματα με ηλιοροφη προβληματα με δισκοπλακες προβληματα με υπερβολικη καταναλωση λαδιου..
__________________
TEACHER: Can you tell me the name of 3 great kings who have brought happiness and peace into people's lives?
STUDENT: Drift-king, Drin-king and Fu...ing..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 21-01-09 στις 07:49.
Αιτία: Συγχώνευση posts...
|