Θέμα: Online game 2
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #17  
Παλιά 19-01-09, 23:35
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 451
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Οταν εχουμε υψηλό ping μας πεταει ο server? Παιζω το unreal 2004 με 24mb συνδεση (θεωρητικα) αλλά πανω απο 100ping και με πεταει και κλεινει το προγραμμα. Πριν με πεταξει αρχιζουν κατι μαυριλες στην οθονη και καποια γραφικα δεν φαινονται και μετα με πεταει.
Βγαζει αυτο το μηνυμα
UT2004 Build UT2004_Build_[2005-11-23_16.22]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2214 MHz with 1023MB RAM
Video: Radeon X1300/X1550 Series (6891)

CreateIndexBuffer failed(8007000E).

History: FD3DIndexBuffer::Cache <- FD3DRenderInterface::SetIndexBuffer <- USkeletalMeshInstance::Render <- FDynamicActor::Render <- FActorSceneNode::Render <- UCanvas:rawActor <- UCanvas::execDrawActor <- (ShieldGun ONS-}TCP{WinterStorm-SE-Beta1.ShieldGun @ Function Engine.Weapon.RenderOverlays : 0455) <- UObject::ProcessEvent <- (ONSPlusHUDOns ONS-}TCP{WinterStorm-SE-Beta1.ONSPlusHUDOns, Function Engine.HUD.PostRender) <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine:raw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level }TCP{WinterStorm <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 10910191 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

Ευχαριστω πολυ
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση