Λοιπόν επιστρέφω στο θέμα μιάς και σήμερα στο εξοχικό βρήκα χρόνο να ασχοληθώ με το αμάξι μου. Δεν κατάφερα και ΠΑΛΙ να βρω την σωστή συνδεσμολογία, αλλά έβαλα ένα κουμπάκι μέσα στον χώρο του μοτερ ώστε να κλείνω το ρεύμα στον κομπρέσορα για να μην ανάβει τσάμπα τωρα με το καλοριφερ. Να πω ότι όπως είναι τώρα μου ανάβει όταν ανοίγω τον ανεμιστήρα. Όμως το βεντιλατερ του a/c δεν παίρνει μπρος, ίσως επειδή είναι κρύος ο καιρός. Ξέρει κανείς αυτό πότε παίρνει? αλλιώς αν έχει ασφάλεια , ρελέ κτλ να τα δω. Στην φωτο που θα δείτε το δεξί μαύρο καλώδιο με το περίβλημα είναι το ρεύμα του a/c, αν θέλουμε να δούμε αν δουλεύει ο κομπρέσορας μας το δοκιμάσουμε βάζοντας στο στην μπαταρία στο + και βλέπουμε αν δουλεύει, αν όχι έχει πρόβλημα ο κομπρέσορας ή δεν έχουμε φρέον ή έχει χάσει μερικό. Εγώ το καλώδιο αυτό το σύνδεσα μαζί με το πράσινο της μεγάλης φύσας στο δεξί καλώδιο της μικρής φύσας με τα 2 καλωδιάκια και δουλεύει όπως είπα. Με ΟΠΟΙΟΝ άλλον συνδυασμό δοκίμασα δεν παίζει καν! και 2-3 ηλεκτρολόγους που ρώτησα ΔΕΝ ξέρουν. Να πω ότι ο κομπρέσορας αυτό είναι απο starlet GT JAPAN και έχει κλιματισμό αυτό και έχει διαφορά σε κάποια χρώματα και στην συνδεσμολογία. Κάπου έχει άλλο ένα πράσινο σκέτο καλώδιο αλλά δεν χρειάστηκε πουθενά και δεν κάνει τίποτα. Έμαθα ότι είναι για κάποια βαλβίδα κλιματισμού αυτό. Το διακοπτάκι το παρεμβάλουμε ανάμεσα στο καλώδιο το μαύρο με το κάλυμα και αυτο που είπα πριν στην φύσα με τα 2 καλώδια για να ανοιγοκλείνουμε το ρεύμα στον κομπρέσορα (για να μην ανοίγει τον χειμώνα μαζί με το καλοριφερ).
