Αμεσως μολις ειπα στο μηχανικο τι μου συμβαίνει, μου ειπε οτι πρεπει να ειναι η πανω ή η κατω τρομπα. Τελικα μετα απο 23 χρονια εχει προβλημα η πανω τρομπα. Κατι γινεται με τα λαστιχακια της. Βαλαμε υγρο, την δουλεψαμε και οι ταχυτητες μπαινουν λουκουμι. Απο εβδομαδα θα παω το αυτοκινητο στο μαστορα για αλλαγη τρομπας και για να βαλω 99% τους μαμα εκκεντροφορους.
Εβαλα τον δικο μου εγκεφαλο. Οι διαφορες ειναι οι εξης:
- Με τον εγκεφαλο τις 86αρας εχω σταθερο ρελαντι στις 1400στρ (οταν ανοιξει το βεντιλατερ ή αναψω τα φωτα τοτε υπαρχει περιπτωση να σβησει). Με τον δικο μου εγκεφαλο (celica) εχω ασταθες ρελαντι 1200-1300στρ και υπαρχει περιπτωση χωρις να μπει σε λειτουργια το βεντιλατερ ή αναψω τα φωτα να σβησει. Πιστευω με ενα ρυθμισμα των γραναζιων των εκκ. το προβλημα φτιαχνεται.
- Το μοτερ με το δικο μου εγκεφαλο δουλευει πολυ καλυτερα εν κινηση και δεν ακουγεται ο "σαριδικος" ηχος στις 4300-4500στρ που ακουγοταν με τον εγκεφαλο της 86αρας. Εφθασα το στροφομετρο στις 5300στρ και μπορω να πω οτι η αποδοση του μοτερ με γλυκανε!
Με εβαλε σε σκεψεις η καλη λειτουργια του μοτερ με τον δικο μου εγκεφαλο. Δεν ξερω εαν εκανα καποια δουλεια με παραλληλο. Το προβλημα ειναι ομως το ρελαντι, που με παραλληλο, ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν προκειται να λυθει.
|