Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dinos
Η πιεση 40 κ 38 μου κανει για ντριφτ κ μονο για ντριφτ....εχεις δοκιμασει ποτε να φρεναρεις η να μπεις σε μια στροφη προσπαθοντας να πιεσεις λιγο το αμαξι???Θα συμπεριφερεται σα να οδηγας σε χωμα...το 40 ειδικα μολις ζεσταθει το λαστιχο κ ειδικα το καλοκαιρι πραγμα πολυ ευκολο θα γινει καποια στιγμη 45...που πας με τετοια πιεση????
Παιδια ναι μεν αλλα...το θεμα μας δεν ειναι να μη φθειρουμε τα λαστιχα η τις ζαντες,αν θελουμε κατι τετοιο τοτε απλα μην κυκλοφορατε στους δρομους...το θεμα ειναι για αυτη τη μια φορα που θα χρειαστεις στο 100% τα λαστιχα σου κ τα φρενα σου κ ολο το στησιμο σου να συνεργαστουν για να αποφευχθει το μοιραιο το αποτελεσμα να ειναι το αναμενομενο κ οχι το μοιραιο...Τα αυτοκινητα οταν πανε στις αντιπροσωπειες πριν καν μπουν απανω πινακιδες εχουν απο 60-75 ισως κ 80 πιεση κ το γνωριζω πολυ καλα αυτο...Ε το κανουν καθαρα για λογους φθορας του ελαστικου για την ακινησια...αυτο ομως δε σημαινει οτι θα βαλει καποιος τοσο να κυκλοφορησει εξω γιατι ειναι δεδομενο οτι θα εχει ασχημα αποτελεσματα...
Ακουτε αυτα που σας λενε οι πραγματικοι γνωστες κ αφηστε τα πειραματα σε τετοιου ειδους πραγματα!!!
|
Οχι δεν εχω δοκιμασει να φρεναρω η να μπω σε μια στροφη το

το εχω στο σπιτι και καθετε.
Δηλαδη δεν ξερω εγω και ξερεις εσυ θελεις να μου πεις?
Εγω λεω ποσο βαζω στο δικο μου και δεν ειπα κανεναν να βαλει τοσο.
Τωρα αν το πιεζω μια βολτα μαζι μου και θα δεις