Το οτι δεν καλυπτει ολη την διαδρομη το εμβολο σημαινει οτι δεν αποροφα ολες τις πιεσεις και τους κραδασμους, επηρεαζει λοιπον την ανεση.
Με το μεγαλυτερο χαμηλωμα λοιπον μειωνεις την ανεση αλλα αυξανεις και τις πιεσεις που δεχεται το αμορτισερ αφου μειωνεις και τον χρονο κινησης του εμβολου.Ο χρονος ειναι αντιστροφος αναλογος της δυναμης.
Αν λοιπον δεν προσεξεις και δεν σκεφτεις και λιγο το θεμα και κανεις το παραπανω χαμηλωμα αλλα δεν προνοησεις να μειωνεις καπως αλλιως τους κραδασμους (κυριως λαστιχα και ζαντες και κατα δευτερον προσοχη στην οδηγηση) τοτε ναι δεν θα αντεξει το αμορτισερ.
Π.χ. Αν χαμηλωσεις το αμαξι περισσοτερο αλλα βαλεις και ενα καρφι ελατηριο θα εχεις προβλημα.Αν βαλεις ενα προοδευτικο ελατηριο που μεγαλωνει τον χρονο κινησης μειωνεις λιγο τους κραδασμους.
Αν βαλεις ενα λαστιχο με σκληρη γομα ή χαμηλο προφιλ θα εχεις προβλημα.Αν βάλεις ένα λαστιχο με μαλακη γομα ή φυσιολογικο προφιλ παλι μειωνεις τους κραδασμους και την δυναμη και εισαι οκ.
Την λειτουργια του κρατηματος θα την επηρεαζε το χαμηλωμα μονο αν τα αμορτισερ τοποθετουνταν παραλληλα στο επιπεδο κινησης των τροχων και οχι καθετα οπως τοποθετουνται στο συνολο των ι.χ. αυτοκινητων.
Οποτε επανερχομαστε σε αυτο που ειχα πει στην αρχη.
Παιζει ρολο το τι θες να κανεις στο τουτου σου,το ποσα θες να ξοδεψεις και το τι προτιθεσαι να θυσιασεις και το κατα ποσο εχεις και καποιες γνωσεις.
Αν δεν θες να θυσιασεις κατι απο ανεση,κρατημα,ζωη και πανω απο ολα ασφαλεια τοτε πρεπει να θυσιασεις χρημα.
Αν δεν θες να δωσεις ουτε το χρημα πολυ απλα δεν κανεις τιποτα και καθεσαι στα αυγα σου αφου οπως ειπα και πριν για να παρεις κατι καλο πρεπει να το πληρωσεις κιολας.
Καλο και φτηνο δεν υπηρχε,δεν υπαρχει και δεν θα υπαρξει ποτε.
__________________
Μελος ομαδας Ειδικων Επιχειρισεων
Ειδικοτης: Παρατηρητης-Ελευθερος Σκοπευτης
Ο θανατος ερχεται απο τον Ranger απο ψηλα και απο τον ivehin στα κρυφα!!!
DIONYSOUS KING
Any challenge?
|