
06-01-09, 16:20
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos
τελικα κ μετα την αντικατασταση του air flow meter το τσεκ συναιχιζει να με βασανιζει..(αναψε παλι)
Σημερα εβαλα παλι το αυτοκινητο στο τεστερ κ μου εβγαλε<δυσλειτουργια ροης αερα>μια απο τα ιδια δηλαδη..
-
τωρα θελω να κειταξω κ το κολαρο μιπος χανει αερα απο καπου..θελω να ρωτεισω κ το εξεις..στο κολαρο εχει κατι σαν ταπα,στα δικα σας την εχει??
-
τωρα αν δεν ειναι ουτε απο εκει το προβλειμα απο που να ειναι?
|
Μπάμπη, προσπάθησε να μάθεις τον κωδικό που βγάζει το tester, πέρα από την περιγραφή που δίνεις (π.χ. κάτι σε Ρ****).
Από την άλλη, έχε υπ' όψη σου ότι κάτι "κάγκουρες" μηχανικοί είχαν τη φαεινή ιδέα (στα δικά μας αυτοκίνητα) να προσπαθούν να ξεγελάσουν τον μαμά εγκέφαλο και το AFM, κάνοντας μία τρύπα στο κολάρο, κατά προτίμηση σε μέρος που δεν φαινόταν, ώστε με το φτωχότερο μίγμα να κερδίζουν μερικά (ενίοτε αρκετά) αλογάκια, αλλά με τον κινητήρα να μην λειτουργεί σωστά. (Βέβαια, προσπαθούσαν να πετύχουν και κάτι άλλο, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης... ).
Σε πολλές περιπτώσεις, το check engine κοιμόταν τον ύπνο του δικαίου... Σε άλλες, είχε αϋπνίες (όχι της Πάνια) .
Κοίτα αυτό, και μετά κοιτάς και την πεταλούδα, αν και από εκεί δεν είθισται να παίρνεις τέτοιου είδους μηνύματα σφάλματος...
Πάντως, ο κωδικός θα βοηθήσει τα μέγιστα.
Πάνος.
ΥΓ: Φοράω το Κ&Ν εδώ και σχεδόν 40.000km με πλύσιμο και λάδωμα σε κάθε service και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα (δόξα τω Θεώ). Τώρα, ένα AFM και μία αντλία βενζίνης κάθε 100.000km δεν είναι και κάτι το φοβερό πιστεύω, έτσι;
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|