Το κόψιμο που νιώθεις στις αλλαγές είναι γιατί μερικές φορές πέφτεις εκτός λιφτ.Εγώ από αυτά που λέει ο Nikosauris μπορώ να καταλάβω ότι πρόκειται για κάποιον εγκέφαλο που είτε κατεβάζει λίγο χαμηλώτερα το λιφτ είτε ανεβάζει λίγο παραπάνω τον κόφτη, είτε και τα δύο.
Στο TypeR αν πέσεις στην αλλαγή εκτός vtec δεν σε κόβει πολύ γιατί το αμάξι έχει πολύ δύναμη και εκτός Vtec όπως επίσης και πιο κοντό κιβώτιο.
Δεν ξέρω να υπάρχει εγκέφαλος της Trd. Το μόνο που ξέρω είναι ότι η lotus έχει άλλη χαρτογράφηση από την ΤΟΥΟΤΑ για τον 2zz.
|