Να προσθέσω οτι την στάθμη να την παρακολουθεί και να συγκρίνει είτε μόνο με τον κινητήρα ζεστό είτε μόνο οταν ειναι κρύος.
Αυτό γιατί με ζεστό τον κινητήρα διαστέλεται ελαφρώς το αντιψυκτικό και την περίσσεια ποσότητα την ρίχνει η βαλβίδα που βρίσκεται στην τάπα του ψυγείου μέσα στο δοχείο υπερπληρωσης. Αντίθετα οταν κρυώνει ο κινητήρας και συστέλεται το αντιψυκτικό αν χρειάζεται ρουφάει απο το σωληνάκι στο δοχείο.
Ισως λοιπόν η διαφορά στη στάθμη να τη βλέπει μία με τον κινητήρα ζεστό κ μία με κρύο και για αυτό να του φαίνεται οτι κατεβαίνει.
Αυτά για το σύστημα ψύξεως κλειστού τύπου.
|