Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #396  
Παλιά 27-12-08, 19:18
Το avatar του χρήστη firebone
firebone Offline:
 
Εγγραφή: 23-02-2006
Μοντέλο: Ε12 1.8
Περιοχή: athenz city
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 270
firebone είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Η λογικη τις μπαρας ειναι να αυξηση την στρεπτικη ακαμψια του αυτοκινητου και οχι να βελτιωση το μπροστινο μερος.
Ακαμπτο πρεπει να ειναι ολο το αυτοκινητο, απο τα μπροστινα φαναρια μεχρι τα πισω.Απλως με την εφαρμογη των μπαρων, εχουμε την πιο ευκολη και οικονομικη αυξηση ακαμψιας.Αλλες μεθοδοι ειναι το ραψιμο ολης τις καροτσας, το roll bar κ.α
Οσο πιο ακαμπτο ειναι ενα αμαξωμα τοσο καλυτερα στριβει.Ειναι σαν ενα κομματι και δεν στρεβλωνει-λαστιχαρει.Επισης οσο πιο ακαμπτο, τοσο λιγοτερο τριζει-βρονταει.
Οσοι εχετε οδηγησει αγροτικα, η παλια τζιπ π.χ vitara που ειχαν ξεχωριστο σασι τυπου σκαλας, θα καταλαβατε οτι ειναι να σε φυλαει ο θεος, καθως ειναι σαν να οδηγατε τσιχλα.Πανω στην στροφη νομιζες οτι ο κωλος θα γινοταν ενα με την μουρη απο οτην στρεβλωση.Παρακολουθηστε ενα vitara απο πισω, οταν περναει σαμαρακι πως στρεβλωνει.
το ιδιο πραγμα λεμε φιλε μου.... γι αυτο και ειπα οτι το αμαξι πρεπει να ειναι δεμενο και μπρος και πισω.

επισης οσο πιο σφιχτο ειναι ενα αμαξι τοσο πιο πολυ τριζει και βρονταει.. λογικο ειναι αφου χανει την ελαστικοτητα του.
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '

Απάντηση με παράθεση