Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #395  
Παλιά 27-12-08, 16:24
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 519
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η λογικη τις μπαρας ειναι να αυξηση την στρεπτικη ακαμψια του αυτοκινητου και οχι να βελτιωση το μπροστινο μερος.
Ακαμπτο πρεπει να ειναι ολο το αυτοκινητο, απο τα μπροστινα φαναρια μεχρι τα πισω.Απλως με την εφαρμογη των μπαρων, εχουμε την πιο ευκολη και οικονομικη αυξηση ακαμψιας.Αλλες μεθοδοι ειναι το ραψιμο ολης τις καροτσας, το roll bar κ.α
Οσο πιο ακαμπτο ειναι ενα αμαξωμα τοσο καλυτερα στριβει.Ειναι σαν ενα κομματι και δεν στρεβλωνει-λαστιχαρει.Επισης οσο πιο ακαμπτο, τοσο λιγοτερο τριζει-βρονταει.
Οσοι εχετε οδηγησει αγροτικα, η παλια τζιπ π.χ vitara που ειχαν ξεχωριστο σασι τυπου σκαλας, θα καταλαβατε οτι ειναι να σε φυλαει ο θεος, καθως ειναι σαν να οδηγατε τσιχλα.Πανω στην στροφη νομιζες οτι ο κωλος θα γινοταν ενα με την μουρη απο οτην στρεβλωση.Παρακολουθηστε ενα vitara απο πισω, οταν περναει σαμαρακι πως στρεβλωνει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση