Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #125  
Παλιά 27-12-08, 13:02
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Χρόνια Πολλά !

Έχω δύο φιλικά σχόλια με αφορμή το
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos Εμφάνιση μηνυμάτων
αλλα μαλλον επειδη αποδείχτηκε οτι ειναι τα σωστα για το μοτερ μας..

υγ.Ποια ειναι η διαφορα στα motul 300v με τα 8100Χ-cess??
(1) Το "ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ότι είναι ΤΑ σωστά" είναι πολύ ισχυρό συμπέρασμα που δεν ταιριάζει στην περίπτωση. Για ενδείξεις ή εντυπώσεις πρόκειται.

(2) Όταν είχα "διαβάσει" για λάδια, είχα καταλάβει ότι από τα Motul μόνο τα 300v απευθύνονται σε αυτοκίνητα επιδόσεων και τα 8100 έμοιαζαν "απλά λάδια" για το μέσο αυτοκίνητο. Αλλά στα Motul 300v είχε παραλλαγές, σε σχέση με το πόση διάλυση βενζίνης γίνεται στο λάδι του κινητήρα. Τί ισχύει στο μοτέρ σας και την χρήση του?

Για μένα η υπόθεση κατέληγε σε τεχνικά θέματα που δεν κατέχω. Οπότε, και για αποφυγή φασαρίας, βάζω 5w40 της Toyota Ελλάς, που υποτίθεται ότι έχουν υποστεί έλεγχο, αν και ίσως αφορά απλώς την πιστοποίηση των προδιαγραφών (δεικτών) .... όταν θα αγόρασαν τα πρώτα βαρέλια!

Διαφορετικά θα έβαζα (βάση προδιαγραφών και όχι σχολίων) κάτι σαν πλήρες συνθετικό 10w50 Mobil 1.

Υ.Γ.
Μετά τα σχόλια είδα ξανά το site της Motul
http://www.motul.fr/uk/conseils/index.html
Το 300V τα αναφέρει καθαρά για αγωνιστική χρήση. Αυτό χρειάζεστε? Μάλλον το 8100Χ-cess είναι εντάξει.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 27-12-08 στις 13:31.
Απάντηση με παράθεση