Εγω δεν ανεφερα οτι "μου ειπε" ο φαρνατζης. Εγω απλα ειπα οτι ενας φαρνατζης θα μπορει να μας πει το τι γινεται με τις μπαρες λογω του επαγγελματος του και της εμπειριας που εχει πανω σε αυτα τα θεματα.
Το θεμα της μπαρας συζητειται και σε αλλα φορουμ και δεν εχω διαβασει κατι παραπανω αποτι εχω διαβασει εδω. Ισως κατι διαφορετικο ειναι οτι υπαρχουν μπαρες οπου σε καποιο σημειο ειναι πιο λεπτες ωστε σε καποια συγκρουση να λυγισουν, σε καποιες αλλες περιπτωσεις σπανε/κοβονται οι βιδες στους θολους και τελος υπαρχουν μπαρες "τριγωνο" που δενουν και στο καθρεπτη. Επισης υπαρχουν διαιρουμενες.
Στο δικο μου εχω διαιρουμενη η οποια πιανει μονο στο καθρεπτη και οχι αμεσα στους θολους.
Πιστευω για να δεις διαφορα στην οδηγικη συμπεριφορα θα πρεπει να εχεις και καποιο αξιολογο στησιμο. Η μπαρα απο μονη της δεν κανει την διαφορα. Εγω επειδη ξερω οτι το αυτοκινητο μου δεν εχει και την καλυτερη στιβαροτητα στις στροφες και οτι δεν ειμαι οδηγαρα, το δοκιμασα σε ελευθερο δρομο, ευθεια, κανοντας καποια ζιγκ ζαγκ με 70-80χλμ/ωρα και παρατηρησα οτι η μπαρα δεν αφηνε το μπροστινο μερος του αυτοκινητου να εχει την μεταφορα βαρους. Φυσικα απο καποιο σημειο και μετα αρχισε να γινεται αισθητη η μεταφορα βαρους. Αυτη την διαφορα ειδα μετα την τοποθετηση της μπαρας οπου πριν την βαλω ειχα πιο αμεσα αισθητη την μεταφορα βαρους.
|