Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Εάν κατάλαβα καλά, έχεις και εσύ προχωρήσει σε υπερκυβισμό με υλικά από ΤΟΥΟΤΑ CELICA, σωστά; Πες μας περισσότερες λεπτομέρειες για την μετατροπή σου, αφού το θέμα του υπερκιβυσμού απασχολεί αρκετούς από εμάς. Τι ακριβώς έχεις αλλάξει, μετρήσεις ίππων και ροπής από τυχόν δυναμομέτρηση, ακόμα καλύτερα τις καμπύλες που προέκυψαν από την δυναμομέτρηση και ότι άλλο μπορεί να μας βοηθήσει.
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotosVERIA
Σωστά! Έκανα κι εγω κάτι τέτοιο. Έχουν αλλαχθεί στροφαλος-μπιελες-πιστονια 1,8 CELICA-ελατήρια-πολλαπλή εισαγωγής-πεταλουδα γκαζιου. Μετρήσεις ακόμα δεν έγιναν γιατι βασικά δεν εχει πολύ καιρό που τελειώσαμε και κατα 2ον δεν έχει προγραμματιστεί ακόμα. Προς το παρόν το στρώνουμε. Η πρώτη εντύπωση είναι πολύ καλή! Θα επανέλθω με λεπτομέρειες πάντως.
|
Επανέρχομαι λοιπόν για λεπτομέρειες...Μετά από 1331χλμ ομαλής οδήγησης λόγω στρωσίματος ήρθε η ώρα για το 1ο άνοιγμα και μέτρηση επιδόσεων. Το αποτέλεσμα ήταν να γράψει το δυναμόμετρο 119,6hp και 16,7 κιλά ροπής με τον κόφτη στην εργοστασιακή θέση, στις 6600rpm. Το αυτοκίνητο δεν έχει υποστεί καμία επέμβαση στον εγκέφαλο και τα αποτελέσματα των μετρήσεων για τον ψεκασμό ήταν πολύ ικανοποιητικά. Δλδ η αναλογία καυσίμου στις 6600rpm είναι πάρα πολύ καλή, δεν στεγνώνει πουθενά. Συμπέρασμα απο αυτά είναι, ότι το αυτοκίνητο δουλέυει σωστά και χωρίς μεγαλύτερα μπεκ αλλά και χωρίς πρόγραμμα, όσο και αν φαίνεται περίεργο.
Βέβαια θα γίνει κάποιος προγραμματισμός στον εγκέφαλο, για να δούμε τι μπορεί να δώσει παραπάνω και το επόμενο στάδιο θα είναι να μπει και η κεφαλή από CELICA η οποία έχει μεγαλύτερες βαλβίδες.
Αυτά προς το παρόν.