Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 15-12-08, 23:50
Το avatar του χρήστη DJKEY
DJKEY Offline:
 
Εγγραφή: 24-05-2004
Μοντέλο: Corolla TS 10/03
Περιοχή: Papagou/Athens
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 734
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 330
DJKEY είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια που λέτε για μπαταρίες να ρωτήσω κάτι που έχω παρατηρήσει μπας και σχετίζεται με μπαταρίες (δε νομίζω αλλα ας πω).
Όταν το αμάξι είναι κρύο παίρνει αμέσως μπρος. Αν είναι ζεστό το σβήσω και το ξαναβάλω μπρός τότε παίρνει δύσκολα, σα να μπουκώνει. Τι μπορεί να είναι? Λογικά δε σχετίζεται με μπαταρία ε?
Όταν λέω παίρνει δύσκολα δεν εννοώ ότι θέλει πολύ μίζα για να πάρει. Είναι σαν να γυρνάει ο κινητήρας κανονικά, στιγμιαία σαν να σταματάει (σαν να μπουκώνει ένα πράγμα) και μετά παίρνει αμέσως μπρος. Επίσης 3-4 φορές εκει που είμαι στο ρελαντί έχει κάνει κάτι περίεργα σαν μπουκώματα (οι στροφές πέφτουν χαμηλά σαν να πάει να σβήσει και μετα ανεβάινουν αμέσως και αυτό συνεχίζεται για 5-6 δευτερολεπτα). Το περίεργο είναι ότι τη στιγμή που το έχει κάνει αυτό αν πατήσω γκάζι ανεβάζει κανονικά στροφές και αν το ξαναφήσω συνεχίζει το ίδιο σαν να θέλει να κάνει τη βλακεία του και να σταματήσει.
Αυτό με τη μίζα μου γίνεται συχνά όταν είναι ζεστό. Το άλλο με το ρελαντί έχει γίνει 3-4 φορές. Πάει πουθενά το μυαλό σας?
αγορινα και σε μενα κανει το ιδιο και μου ειχε κανει εντυπωση. τεχνικος συμβουλος της toyota μου ειπε οτι ολα τα ts (ειδικα το pro-facelift) το κανουν αυτο κι εχει να κανει με εναν αισθητηρα (οχι τον λαμδα) που εχει να κανει με την πολυστροφικοτητα...και οτι τελοσπατων δεν υπαρχει λογος ανησυχιας ή ελεγχου.
__________________
και μετα τις 6.000...ερχεται η απογειωση...!!!
Απάντηση με παράθεση