Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 13-12-08, 11:15
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Η Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου θα μείνει στην ιστορία ως η ημέρα που το πρόσωπο του διεθνούς μηχανοκίνητου αθλητισμού και ιδιαίτερα της Formula 1 αλλάζει. Οι ανακοινώσεις που ακολούθησαν τη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού φέρνουν σημαντικές αλλαγές στους αγώνες, με βασικό γνώμονα τη μείωση του κόστους. Οι αλλαγές αυτές θα ισχύσουν σε δύο στάδια, ένας μέρος τους από το 2009 και θα επεκταθούν το 2010.

Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν τους κινητήρες, καθώς κάθε ομάδα θα μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο 20 μονάδες στη διάρκεια της σεζόν, ενώ ο ρυθμός περιστροφής τους μειώνεται στις 18.000 σαλ. Επίσης καταργούνται οι δοκιμές εξέλιξης στη διάρκεια της χρονιάς, και μόνο οι Παρασκευές των GP θα είναι διαθέσιμος χρόνος δοκιμών για τις ομάδες.

Το 2010 οι αλλαγές προχωρούν σε κατάργηση των κουβερτών προθέρμανσης ελαστικών και του ανεφοδιασμού κατά τη διάρκεια των αγώνων.

H πλήρης απόφαση της FIA με τους κανονισμούς για το 2009 ακολουθεί:

2009

Κινητήρας:

» Η διάρκεια ζωής του κινητήρα θα διπλασιαστεί. Κάθε πιλότος θα χρησιμοποιήσει τον μέγιστο αριθμό των οκτώ κινητήρων σε όλη τη χρονιά, και επιπρόσθετα τέσσερις για δοκιμές (επομένως είκοσι κινητήρες ανά ομάδα).

» Όριο 18000 στροφών.

» Καμία βελτίωση στους κινητήρες. Αλλαγές επιτρέπονται μόνο στις βαλβίδες και τους ψεκαστήρες.

» O κανονισμός των τριών αγώνων για κάθε κινητήρα, που ανακοινώθηκε στις 5 Νοεμβρίου παραμένει σε ισχύ.

» Το κόστος των κινητήρων για τις ανεξάρτητες ομάδες θα βρίσκεται στο μισό των τιμών του 2008.

» Υπήρξε ομόφωνη απόφαση σε μία λίστα από προτεινόμενες αλλαγές για τον κινητήρα του 2009 της Renault, με όλους τους υπόλοιπους κινητήρες να παραμένουν ως έχουν. Συγκριτικές δοκιμές δεν θα είναι απαραίτητες.

Δοκιμές:

» Απαγόρευση δοκιμών κατά τη διάρκεια της σεζόν εκτός απο τα αγωνιστικά τριήμερα, κατά τη διάρκεια των προγραμματισμένων περιόδων δοκιμών.

Αεροδυναμική έρευνα:

» Καμία αεροδυναμική σήραγγα που μπορεί να δεχτεί μοντέλο μεγαλύτερο από 60%, με άνεμο 50 μέτρα/δευτερόλεπτο δεν θα χρησιμοποιηθεί μετά από την 1η Ιανουαρίου 2009.

» Θα προταθεί κάποιος τρόπος εξισορρόπησης της έρευνας σε αεροδυναμική σήραγγα με αυτή από τη χρήση συστημάτων υπερυπολογιστών (CFD), αν αποφασιστεί από τις ομάδες.

Λειτουργία εργοστασίων:

» Τα εργοστάσια θα κλείνουν για έξι εβδομάδες τον χρόνο, σε συμφωνία με τους τοπικούς νόμους.


Αγωνιστικό τριήμερο:

» Η ανθρώπινη παρουσία θα μειωθεί μέσα από μία σειρά μέτρων, συνυπολογίζοντας κοινή πληροφόρηση για τα ελαστικά και τα καύσιμα ώστε να εξαλειφθεί η ανάγκη εξειδικευμένου προσωπικού.

Αθλητικό θέαμα:

» Διεξάγεται έρευνα στη κοινή γνώμη όσον αφορά μερικές νέες ιδέες, μέσα στις οποίες υπάρχουν πιθανές αλλαγές στις κατατακτήριες και μία πρόταση χρήσης μεταλίων αντί για βαθμούς, όσον αφορά τους πιλότους. Οι προτάσεις θα κατατεθούν στη FIA, όταν τα αποτελέσματα της έρευνας γίνουν γνωστά.

Σημείωση: Εκτιμάται ότι αυτές οι αλλαγές για το 2009 θα εξασφαλίσουν στους κατασκευαστές το 30% του υπάρχοντος προϋπολογισμου τους σε σχέση με το 2008, ενώ η οικονομία για τις ανεξάρτητες ομάδες θα είναι ακόμα μεγαλύτερες.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση