Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Άλεξ, και έτσι όπως τα λες να είναι πάντως, τα πράγματα δεν ειναι τόσο απλα.
Δλδ όλος αυτος ο κοσμος που πηγε και αγόρασε τα GT 140-170 της πρώτης γενιάς, γιατί να φάει τετοια ταλαιπωρία, τετοια απογοήτευση και ουσιαστικά να έχει ένα μοτερ φριτέζα ?
Υποτίθεται πως πριν λανσάρουν το μοντελο το είχαν ξεσκίσει σε 1002 δοκιμές σε πίστες χωρις να κανει κιχ...
Λετε το πρόβλημα να είναι τοπογραφικό? Στη Γερμανια δουλευουν ρολόι και μόλις περάσουν τα σύνορα και έρθουν στην Ελλάδα... πες μια η ζέστη και μια η σκατοβενζίνη που έχουμε να προκαλει τα προβλήματα?
Τι να πω...
|
θα σου πω απο αυτα που διαβαζω και λενε ειναι οτι στα πρωτα χιλμ καταναλωνουν και μετα σταματει σε αλους χρειαζοτναν επιδιορθωση στα δαχτυλιδια αυτο για τα 140-170 επισης το λαδι ειναι το λιγοτερο αυτο που εχει ακουστει για το 140αραντρι περισσοτρο ηταν καπιος εντονος θορυβος που εκανε και μετα το αμαξι δεν τραβουσε καθολου αυτο ειχε να κανει με το vagcom poy εμπενε σε ασφαλη λειτουργια οταν το εκληνες και το ανοιγεσ παλι ουτε θορηβος ουτε τπτ ολα αυτα εχουν συμβει στις αρχες τωρα δεν εχω ακουσει κατι τα σκιζουν κανονικα